Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen som har link til hvilken nettbutikk man finner XboX 360 tastatur? Norsk side helst. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= 9511747[/snapback] Takk. Men er det trygt og handle hos CDON ? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= 9511747[/snapback] Takk. Men er det trygt og handle hos CDON ? 9511765[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Min er på vei fra VGP. Kostet meg knape 250,-, Er nytteløst i lengden å sitte å knotte inn med kontrollen. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen 9518236[/snapback] Du er fra Porsgrunn? Jøss, visste ikke at jeg hadde folk fra nærmiljøet i vennelista. Edit; Hvor mye kostet den på Eb? Endret 18. september 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hehehe, jeg er ikke født i Porsgrunn, men jeg bor her nå Den kostet 299 på Ebgames. Syntest det var verdt prisen egentlig Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen 9518236[/snapback] Jeg ser at Komplett aventerer med at den har engelske taster. Noen som vet om det kommer en egen med norske taster, eller får man også tilgang til de norske bokstavene på den engelske ved hjelp av en Shift-knapp e.l? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Min er på vei fra VGP. Kostet meg knape 250,-, Er nytteløst i lengden å sitte å knotte inn med kontrollen. 9518411[/snapback] Hmm, Både prisen på Messenger Kit og frakten har økt kraftig ser jeg, jeg betalte 38$ totalt, nå er det 50$ totalt Messenger Kit fra 30 til 35$ Frakt fra 7.5 til 15 $ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja eg betalte vel 45CDN totalt, så rett under 250,- stemmer ja. Uansett ei 50 lapp billigere enne her til lands:P Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hehehe, jeg er ikke født i Porsgrunn, men jeg bor her nå Den kostet 299 på Ebgames. Syntest det var verdt prisen egentlig 9519499[/snapback] Artig Ok, det var jo en svært god pris egentlig. Runder 300 hvis man skal bestille det fra komplett, med tanke på frakt og slikt. Så skal ikke se bort i fra at jeg tusler innom EB i dag da for å plukke opp denne godsaken. Er litt lei av å ha et lite usbkeyboard koblet til xboxen min for de gangene jeg får meldinger eller skal skrive inn noe i spill. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja eg betalte vel 45CDN totalt, så rett under 250,- stemmer ja. Uansett ei 50 lapp billigere enne her til lands:P 9519547[/snapback] Akkurat. En femtilapp her og en femtilapp der er plutselig et nytt spill det. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen 9518236[/snapback] Jeg ser at Komplett aventerer med at den har engelske taster. Noen som vet om det kommer en egen med norske taster, eller får man også tilgang til de norske bokstavene på den engelske ved hjelp av en Shift-knapp e.l? 9519518[/snapback] Man har engelske taster, men ÆØÅ og andre spesialtaster tilgjengelige med en Shift knapp ja DavidH: Enig! Ble et spontankjøp på meg i går, visste nemlig ikke at de hadde det... og tenkte straks at det hadde vært kjekt å slippe det tastaturet jeg snubler i annenhver dag Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dæven, jeg kjøpte også min chatpad på EB Games i Porsgrunn! Trodde ikke den var kommet til Norge enda da jeg så den i butikken. Kjøpte like greit 2 stk, ga den ene i gave til en kamerat ;-) Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dæven, jeg kjøpte også min chatpad på EB Games i Porsgrunn! Trodde ikke den var kommet til Norge enda da jeg så den i butikken. Kjøpte like greit 2 stk, ga den ene i gave til en kamerat ;-) 9519970[/snapback] ikke rart at det var få igjen dersom du kjøpte 2stk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hehe ! Nå ligger den på postkontoret og venter på MEG!! Nå gleder jeg meg ja! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mein blei sendt 17. fra VGP...så muligens om erg er heldig ligger den å kassa i morra Gleder meg faktisk veldig Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Var ingen igjen på EB Games i Porsgrunn i dag. Zzz.. Jaja, får vel rusle innom igjen til uka. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da ble det betilt en til meg og...ser fram til dette, slipper å ha det hersens tastaturet på bordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå