Stinkey Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mooorn!! Jeg bruker 3 timer av fredagen og 3 timer av mandags morran på et NSB regiontog. Datakjær som jeg er så skulle jeg ønske jeg kunne gjort noe på den bærbare PC-en min, men det er ikke mye mulig uten strømtilførsel. Men jeg har lagt merke til at det er par strømuttak (LEGG MERKE TIL: IKKE i komfortavdelingen). Noen som vet om det er strøm som ikke ødelegger PC-en på noen måte? Da tenker jeg på volt og de greiene uten å vite hva jeg snakker om. For da kunne det fort blitt mer spennende togturer i framtiden!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 de i komfortavdelingen tar du ihvertfall ikke skade av. men jeg har sett andre sitte i standard-avdelingen med laptoppen koblet til de, så det skal nok ikke ta noe skade av det. men du kan jo spørre folka som jobber der, de skal vite slikt Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Jeg tenkte på å spørre, men da kan det jo hende de krever penger osv som i komfortavdelingen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 er jo ikke værre enn å teste med noe annet først. Fungerer det fint, så kan du bare slenge opp lappisen, og gjøre hva du nå skal gjøre Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er forøvrig inget problem det. Putt i ledningen du, gjør hva du enn vil. Er du heldig er det WLAN i byene du kjører forbi. Haha. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Finner aldri uttaka på komfort jeg oO noen som vet hvor dem er?;P btw. Signatur-toga på sørlandsbanen jeg ikke finner dem på ;\ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Finner aldri uttaka på komfort jeg oO noen som vet hvor dem er?;P btw. Signatur-toga på sørlandsbanen jeg ikke finner dem på ;\ 9512100[/snapback] de er under ett lokk mellom deg og naboen. jeg hadde problemer med å finne dem første gangen jeg også, de er ganske godt gjemt. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 De jeg tenker på der under setene foran der de er feste i gulvet. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva er hensikten med å gjemme det? Skal de 'spare' på det? Haha. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva er hensikten med å gjemme det? Skal de 'spare' på det? Haha. 9517602[/snapback] er ikke gjemt med meninga. Men stikkontakter skal ikke være lett tilgjengelig for små barn. Jeg syns uansett det er for dumt at ikke hele toget har stikkontakter! Og i norge er det i utganspunke ikke lov å ha forsjellige klasser på tog/fly etc. Men nsb lurer loven med å kalle det komfor. Det er jo egentlig førsteklasse! Jeg vet også at enkelte lokaltog har stikkontakter (trønderbanene i vertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå