AllFather Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Fikk et nasty virus/trojan fra en idiot jeg kjenner. alt er fiksa opp,men jeg trenger regedit.exe får i fikse dette. (tro ikke all hypen om viruser, de ekke så farlig som folk tror). om noen kunne sende den filen til meg,hadde jeg vært overbegeistret (ja,lovlig xp, skummelt? ) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ville det ikke vært bedre å slettet hele disken der du har xp installert. Da er du 100% sikker på å fjerne all virusen. Og så må du ikke legge feilen på kammeraten/vennen din, du må ha virus program vet du som er oppdatert regelmessig? NIS stopper all dritten fra internet som ikke skal være på din pc. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Du tror viruser er farligere en de er. det er pga propaganda fra de som lager virus programer osv. det er ingen vits å slette/formatere hele disken,fordi alt er fjernet uten om den ene filen jeg nevnte,som er i karantene. derfor trenger jeg bare den ene filen. ellers takk. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det jeg ville ha gjort er å kjøre en reparasjon av windows fra cd-platen. Ved å gjøre det på den måten slipper du å formatere og eller installere alt du har på maskinen på nytt. Du har delvis rett med virus, flesteparten er helt ufarlige men kan være en pest og plage, kreve masse resurser på PC'n m.m. Andre er ikke fullt så hyggelige. Har du først hatt et ordentlig virus på maskinen din som angriper viktige filer, da finner du ut hvor kjekk en viruskiller er Selv bruker jeg AVP fra www.kasperskylabs.com eller www.avp.ch/ Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Fiks på emnefeltet ditt. Det holder med en E i Hjelp Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Fiks på emnefeltet ditt. Det holder med en E i Hjelp Har du ikke annet å gjøre på enn å passe på / kritisere andre ??? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har du ikke annet å gjøre på enn å passe på / kritisere andre ??? Nei for det er jobben min... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Feilpostet i annet om data, passer under programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg