Nerf Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mornings. Har omsider fått kjøpt meg en Wii, og storkoser meg med den og Zelda: TP, såpass at jeg fikk lyst til å dra frem The Wind Waker igjen. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gå til anskaffelse av Gamecube-controller og eventuelt et Gamecube-minnekort. Fant så Gamezone.no, og det jeg fant der så interessant ut, men har aldri hørt om den nettbutikken før, og lurte derfor på om noen her inne har noen erfaringer med denne. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Gamezone er en helt grei nettbutikk. Jeg bestillte mitt eksemplar av "prinsessen" der også, og flere andre ting. Forholdsvis rask ekspedering har de også. Trygg side det der. Lykke til med spillet. Det er grådig bra! Endret 17. september 2007 av Helgenen Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Gamezone er en helt gre nettbutikk. Jeg bestillte mitt eksemplar av "prinsessen" der også, og flere andre ting. Forholdsvis rask ekspedering har de også. Trygg side det der. Lykke til med spillet. Det er grådig bra! 9511671[/snapback] Takker så meget for svar. Høres jo ikke så ille ut det. Da blir det muligens bestilling i dag. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) jeg har bestillt 1 gang derifra, fikk aldri spillet, det ble trolig borte i posten, noe som jeg ikke klandrere gamezone for. men etter 22(ja, jeg har telt) henvendelser over ca 3mnd fikk jeg svar fra dem(de har bare mulighet for kontakt via web og mail), og det var takket være en fyr på forumet som sa jeg skulle sende mail til en annen addresse(trolig han selv eller en kolega) så ble det ordnet opp... Jeg fikk ett gratis spill av dem for "tort å svie" da, så jeg er fornøyd når de først ordnet opp i problemene... edit: det er siste gangen jeg bestiller fra dem Tråden ang dette ligger forresten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=761300 Endret 17. september 2007 av aklla Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har kjøpt det meste av mine spill fra gamezone egentlig og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
nih Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har bestilt alt av spill i de siste årene fra Gamezone, rimelig raske og aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har bestilt en gang fra Gamezone. Bra pris, men de tok seg feilaktig betalt porto per varelinje, ikke per ordre. Jeg kontaktet de per telefon og fikk fikset det greit. Lenke til kommentar
jaws733 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Bestiller alle mine spill fra gamezone. Har aldri hatt grunn til å klage. Hootiken-bootiken er forresten i kristiansand. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har bestillt ifra gamezone noen ganger nå og er generellt fornøyd. De har drøyet noen ganger med større leveranser, men jeg fikk Bioshock en dag før release da. Håper det samme skjer med Fifa08. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bruker dem litt, og er godt fornøyd med servicen. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jepp, GameZone er helt kurant. Ikke de billigste men men. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hva koster frakten fra dem? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Frakten er 39,- kroner. Jeg kjøpte Bioshock(360) derfra, og fikk det en dag før release. Anbefales Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Frakten er det eneste negative jeg har å si om gamezone. Der andre butikker som www.cdon.com og www.absoluttspill.no tar 29 kr uansett hvor mye det veier eller uansett hvor mange ganger det leveres på en ordre, tar gamezone minst 39 kr i frakt, og ofte mer hvis du bestiller flere spill da vekten da blir tyngre. . Og hvis du f.eks kjøper 2 spill og det ene ikke er på lager mens det andre er må du betale frakt for begge gangene. Men ellers synes det er en veldig bra nettbutikk, med rask levering og godt utvalg av spill! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 de er dem enete jeg har kjøpt spill fra på lenge, tar 1-2 dager å få det man bestiller og de svarer på mail Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjøpte Razer Cooperhead Musa mi fra der.. Brukte 2 uker, men kansje ikke så rart, det var jo rundt juletider.. Bestilte Oblivion fra der, tok 2 dager:D Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så det er trygt å bestille Crysis: Special Edition derfra? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er meget fornøyd meg Gamezone, om jeg bestiller tidlig på dagen så har jeg spillet allerede dagen etterpå. Hyggelige å snakke med pr tlf og mail. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bruker også ofte Gamezone! Grunnen til det er at man kan betale med faktura.. da går det an å bestille varer selv om man ikke har har penger på konto! hehe.. Det koster dessverre litt ekstra da, men.. Liker Gamezone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå