Tharos. Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva med en oppblåsbar kontroll? Så kunne man blåst i så mye luft som trengs for å få perfekt størrelse til sine hender. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva med en oppblåsbar kontroll? Så kunne man blåst i så mye luft som trengs for å få perfekt størrelse til sine hender. 9526999[/snapback] hehe tror nok ikke dette hadde blitt en sukkses. Hva som skjer om man blåser i for mye luft da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 "The new PS3 controller delivers gameplay experiences that literally blows your head of" Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 god damn, no one lives forever. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 "The new PS3 controller delivers gameplay experiences that literally blows your head of" 9527400[/snapback] Håper dem lager kontrollen sånn at viss du blir skutt i spillet så kjenner du det IRL Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kommer ikke til å kjøpe dette. Syns ristefunksjoner er altfor barnslig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kommer ikke til å kjøpe dette. Syns ristefunksjoner er altfor barnslig. 9527443[/snapback] suprising!:o misunner vi xbox? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Noen ganger så ble jeg skremt av rumble faktisk, satt på PC-en og lot spille gå, så plutselig så rista den på bordet og whopsan der skremte den livet ut av meg. Hvor genialt er det ikke viss den nye PS3 kontrollen hermer etter G5 med at du kan legge den vekten som passer inn i kontrollen, og Habu sine utskiftbare deksler Endret 19. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Da er det bekreftet, Avean blir ein av de få voksne igjen blandt PS3 folket; Rumble bekreftet! sånn ca US, September 19, 2007 - Big shocker at today's Electronic Arts pre Tokyo Game Show press event. While playing a demo of Burnout Paradise, we felt something that we never thought we'd feel from a PS3 controller -- shake! Endret 19. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) The rumble itself felt around the level of PlayStation 2 rumble. Trur jeg også blir en av de "voksne" en stund til. Sony går rundt å babler om at rumble er last-gen så kommer dem med det selv?OMG! Endret 19. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kommer ikke til å kjøpe dette. Syns ristefunksjoner er altfor barnslig. 9527443[/snapback] Blir dette samme saken som Wiimoten og bevegelse som og var barnslig, men ble hipp når PS3 kom? Regner med at PS2en er da barnslig? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Synd hvis de ikke redesigner kontrolleren men vanlig rumble blir fint uansett. Rumble var en av de få tingene som jeg savnet når jeg spilte Resistance. Blir bare ikke det samme å plaffe ivei med f.eks en turret når kontrolleren ikke gir feedback. @Bear: Dont feed the troll! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Da er det bekreftet, Avean blir ein av de få voksne igjen blandt PS3 folket; Rumble bekreftet! sånn ca US, September 19, 2007 - Big shocker at today's Electronic Arts pre Tokyo Game Show press event. While playing a demo of Burnout Paradise, we felt something that we never thought we'd feel from a PS3 controller -- shake! 9527560[/snapback] Dette blir gøy! Og Avean hva er det som er så barnslig med risting egentlig? Endret 19. september 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Rumble i PS3 kontrollen. Hm, av en eller annen merkelig grunn kommer Phils legendariske ord til meg: We have no plans to do so in the standard controller that ships with PlayStation 3. I believe that the Sixaxis controller offers game designers and developers far more opportunity for future innovation than rumble ever did. Now, rumble I think was the last generation feature; it's not the next-generation feature. I think motion sensitivity is. And we don't see the need to do that. Having said that, there will be specific game function controllers, potentially like steering wheels that do include vibration or feedback function—not from us but from third parties. Så vil det si at PS3 blir last gen? Anyway. Fint at Sony endelig begynner å høre på folket istede for sitt indre ego. 9526670[/snapback] Overraskende at du drar frem dette gamel sitatet. Som Phil selv sa i ett intervju for en god stund siden. Hva annet kunne jeg si? (selvfølgelig på engelsk). Skulle han kanskje ha sagt: *Rumble er supert, og konkurrentene våre har en stor fordel som har dette i deres kontrollere. *Vi kommer til å utsette lanseringen av Ps3 slik at vi kan ha rumble i SixAxis. *Vi kommer til å få rumble i kontrollerene våre senere.( Noe han ikke kunne si, siden saken med immersion ennå ikke var løst.) * Vi vil gjerne ha rumble, men kan ikke på grunn av søksmålet med immersion. (Utenkelig at de skulle innrømme dette ved lanseringen av en ny konsoll.) De fleste skjønte at grunnen til at sixaxis ikke vibrerer var søksmålet fra Immersion, og når denne saken var løst, skjønte mange at rumble kom til å komme tilbake. Now, rumble I think was the last generation feature; it's not the next-generation feature Ser ikke noe galt i denne uttalelsen. Rumble kom for 2 generasjoner konsoller siden og er derfor selvfølgelig en LAST GEN FEATURE. Bevegelses sensorene ble nok puttet inn for å gi den nye kontrolleren noe nytt og for at rumble manglet. Tenk dere oppstandelsen om Ps3 ble lansert med en kontroller uten bevegelses sensorer og rumble. Uansett så er det flott at Sony kommer med nye kontrollere, så blir alle fornøyde(nesten). Har bare 2 kontrolleren til nå, så kjøper vel 2 nye de kommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Håper bare at den nye kontrollen ikkje er så langt fremme i tid. Har bare ein kontroll pr. i dag så hadde vert flot om neste kontroller i heimen hadde vert litt meir fyldig Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sjokk sjokk! Stop the press and so on! Bilde av Sixaxis3! Hah! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er jeg dum? Skjønte den ikke helt jeg Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hæ?! Den rister! Den har rakettmotorer! Den kan dra til månen! NASA sprenger en hvert år! Asj, vet da fader hva jeg babler om jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 You talking BULLSHIT! Håper bare jeg kan se på designen på kontrollen snart, selvom jeg er 99% sikker på at kontrollen er identisk med Sixaxis. Får håpe den ene prosenten treffer. Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er det ikke 2 kontrollere som følger med PS3? Og nå kommer ny med rumble? Tror ikke særlig mange kommer til å gidde kjøpe det da akkurat, de aller fleste har jo nok med 2 kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå