Gå til innhold

Dual Shock 3 Confirmed` for TGS

aoottis24

Anbefalte innlegg

Har lenge ønsket å kjøpe en ekstra kontroller til PS3, så jeg håper DS3 kommer ganske raskt. Tviler på at selve designet på kontroller kommer til å skille seg vesentlig fra Sixaxis designet, men triggerne blir sikkert forbedret og rumble er jo garantert. Personlig vil jeg gjerne at d-pad og den venstre analoge spaken bytter plass, men det skjer neppe. Gleder meg til å bytte ut Sixaxis med en DS3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe det må være tidenes tynneste rykte :D

"Jeg har sett den. Den har rumble. Den er tyngre..."

Må nesten sitere Homer Jay Simpson her:

DOH DOH DOH

Sony har vel bekreftet at det kommer rumble? Selvsagt gjør det kontrolleren tyngre siden sixaxis er griselett fra før.

Jeg kjenner for så vidt en som jobber i Guerilla og han kan bekrefte at Killzone2 vil inneholde blodige scener!

PS! All sarkasme rettet mot linken og ikke søte lille Mala :)

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Sony har vel bekreftet at det kommer rumble?

9518432[/snapback]

Det er det de ikke har?

9520482[/snapback]

hmm.. trodde jeg hadde lest det jeg.. men var en grunn til at jeg la på ett spørsmålstegn der.

mulig jeg har tolket avtalen med immersion som en "bekreftelse" på dette da jeg ikke kan se hvorfor de skulle inngå noen avtale med dem uten dette.

Var det ikke en eller annen sony-sjef som skrøt av at "nextgen rumble" skulle komme?

Lenke til kommentar
Sony har vel bekreftet at det kommer rumble?

9518432[/snapback]

Det er det de ikke har?

9520482[/snapback]

hmm.. trodde jeg hadde lest det jeg.. men var en grunn til at jeg la på ett spørsmålstegn der.

mulig jeg har tolket avtalen med immersion som en "bekreftelse" på dette da jeg ikke kan se hvorfor de skulle inngå noen avtale med dem uten dette.

Var det ikke en eller annen sony-sjef som skrøt av at "nextgen rumble" skulle komme?

9520501[/snapback]

Next gen rumble?, hva kan være nytt innen risting mon tro?

Lenke til kommentar
Kraftigere rumble, rumble som f.eks. kan programmeres til og riste i spesielle punkter på kontrollen.

9521650[/snapback]

Vil ikke kontrolleren måtte bli mye større hvis de skal ha motorer som vibrerer på flere punkter?

9521698[/snapback]

Vi snakker jo ikke V8-ere her da Norse! :!:

Men jeg håper på en redesigning av kontrollen, større er helt fint for meg. Kanskje noe ala Chillstream eller lignende. Jeg syns den ligger finfint i hånda.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Nei eg tviler på at selve designet blir byttet ut. Men i og med at PS3 har fått så sjukt mye kritikk på skulderknappene spesielt og selvfølgelig mangel på rumble, så håper eg ihvertfall at disse to elendighetene blir luket ut.

Og at kontrollen ikkje fremstår som gjennomsiktig lenger :p

Lenke til kommentar
Men jeg håper på en redesigning av kontrollen, større er helt fint for meg. Kanskje noe ala Chillstream eller lignende. Jeg syns den ligger finfint i hånda.

9521885[/snapback]

Æsj :sick: Chillstream kontrollen har jeg brukt 2 ganger, makan til stor klumpete kontroll, kontrollen skal gjøre så man ikke svetter på henda, men med den plasten så svetter man mer enn Sixaxis

Lenke til kommentar

Rumble i PS3 kontrollen. Hm, av en eller annen merkelig grunn kommer Phils legendariske ord til meg:

We have no plans to do so in the standard controller that ships with PlayStation 3. I believe that the Sixaxis controller offers game designers and developers far more opportunity for future innovation than rumble ever did. Now, rumble I think was the last generation feature; it's not the next-generation feature. I think motion sensitivity is. And we don't see the need to do that. Having said that, there will be specific game function controllers, potentially like steering wheels that do include vibration or feedback function—not from us but from third parties.

Så vil det si at PS3 blir last gen? :hmm:

Anyway.

Fint at Sony endelig begynner å høre på folket istede for sitt indre ego.

Lenke til kommentar
Nei eg tviler på at selve designet blir byttet ut. Men i og med at PS3 har fått så sjukt mye kritikk på skulderknappene spesielt og selvfølgelig mangel på rumble, så håper eg ihvertfall at disse to elendighetene blir luket ut.

Og at kontrollen ikkje fremstår som gjennomsiktig lenger :p

9526332[/snapback]

Ja, jeg skal å være fornøyd om de fikser på skulderknappene og setter inn rumble.

Jeg håper at de bytter ut den gjennomsiktige plasten med en ikke gjenomsiktig en, syns gjennomsiktige ting virker billige.

Det hadde også vært artig med flere forskjellige farger og velge i mellom.

Men egentlig er jeg fornøyd med designet, men hadde jo vært litt artig med noe nytt og da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...