Rubex Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei Skal kjøpe en Sonim XP1 mobil fra www.megastorenorge.no, og lurer da på om jeg må betale norsk moms for denne mobilen. Dette er eneste butikken i norden som har denne mobilen så vidt jeg vet. Jeg tror dette er en svensk butikk ettersom det meste står på svensk. Så må jeg betale moms? Butikken har jo norsk domene (.no) Noen som har erfaringer med butikken angående dette? Endret 17. september 2007 av The_Miracle Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du må uansett betale moms når du får mobilen i posten, hvis den kommer fra utlandet. -C- Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spesiell telefon. Hvorfor skal du ha akkurat den ? Jobber du i annleggsbransjen eller noe sånt? Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Protip: les deres faq. Informasjon om leveringsbetingelser og betalingsmåte etc.Alle priser er inkludert moms . Megastore reserverer seg mot prisendringer, videresalg og eventuelle faktafeil som kan eksistere på vår hjemmeside eller i våre annonser . Siden de har en norsk nettside tyder jeg dette til å bety at du bare betaler norks moms som vanlig. At varene kommer fra sverige har lite å si så lenge de ordner seg riktig. Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Var jo ikke akkurat imponerende norskkunnskaper der i gården. Et par raske eksempler fra siden "kundeservice": - Kontroller din bestillinger hos Megastore - Inoformsjon om hva cookies er og hva de gjør - De vanligste spårsmål til vår kundeservice Ontopic: send en mail til dem og spør om de sender fra Norge eller Sverige. Legg det ut her dersom du får svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 HeiButikken har jo norsk domene (.no) 9511438[/snapback] Enig i at alt er på svensk. I tillegg oppgis svensk kontakttelefon (landkode +46). Men under kundeservice - leveringsvilkår står det: Alle priser er inkludert moms. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Ja. Fikk også svar fra de nå, hvor de sier at alle priser er inkl. norsk moms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå