N_M_V Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er det noen der ute som kan hjelpe meg å lage en *.bat fil ? Skal brukes til å ta backup av en Unix server (tapestasjonen virker ikke lenger, og det er kun et par mnd. til den skiftes ut) Kommandoene er: C: >ftp 192.***.*.* Binary Prompt User>**** Password>**** Cd /u/bxdata Lcd d:unix Mget * ________________________pause til ferdig Cd /u/data1 Lcd d:unixdata1 Mget * ________________________pause til ferdig Cd /u/data2 Lcd d:unixdata2 Mget * ________________________pause til ferdig quit exit Har ikke peiling på dette, vet heller ikke hvor stor jobb dette er? Men er det ”nokså enkelt” hadde det vær kjempefint om noen kunne hjelpe. Lenke til kommentar
dagatle Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Har lagd slikt script Ser at denne posten er gammel og at du som skrev antagelig ikke har behov lengre , men jeg tenkte om noen der ute skulle ha behov ta kontakt så skal jeg finne fram scriptet og bidra om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå