SkummelType Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei alle store og små! Har seg nå slik at jeg har greid å satt meg i en ganske kinkig situasjon som jeg trenger noen råd om. For litt over 2 uker siden traff jeg ei jente på et tivoli som var her, snakka litt med henne i ettertid fordi jeg trodde hun var interessert, men det kan hun ikke ha vært. Så jeg slutta kontakten og gjorde liksom ikke så mye mer. Og nå på Fredag fikk jeg vite at ei annen jente vistnok likte meg og litt sånn.. Så da starta jeg å snakke ganske mye med henne, og vi fant ut at vi hadde mye til felles og sånt. Så jeg ble med hun på fest i helga og koste meg der. Men i dag så har hun fått vite av noen at jeg skal være interessert i jente nr.1, noe som jeg ikke er. Derfor har hun startet å tvile på meg siden de to jentene er ganske gode venner. Og nå sitter jeg her og har egentlig ingen anelse på hvordan jeg skal ordne opp. Har forsøkt å fortelle henne at jeg og jente nr.1 bare snakka sammen og ble kjent men virker ikke som det har noe effekt. Tenkte jeg skulle stikke en tur på skolen i dag siden jeg har fri å forsøke å snakke med henne. Vet ikke noe om hvordan det kommer til å fungere eller om det i det heletatt vil fungere. Noen som har et tips eller to? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Et godt forhold er bygget på tillit, det er noe galt hvis hun allerede tviler på deg. Men det er kanskje ikke så rart hvis hun ikke kjenner deg så godt. Du må bare forteller henne hvordan du føler det, fortell henne at du synes det er vanskelig osv, gi litt av deg selv. Gi henne en forklaring, hvis du gir litt av deg vill hun få tillit til deg, og begynne og stole på deg. Da får dere også sterkere bånd og føler dere tilknyttet til verandre.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 *snipp* 9511407[/snapback] Jeg har ett tips til deg, men det er til gjengjeld det beste tipset du kan få. "Vær ærlig!" Du sier at disse jentene er veninner. Er det én ting veninner prater om så er det gutter. Har du "prøvd" deg på jente nummer én så vet jente nummer to at du har gjort det. Derfor er det viktig at du er ærlig for hun kommer garantert til å finne ut at du juger hvis du prøver deg på en finte. Hva du enn gjør så må du ikke prøve å late som at du aldri har prøvd deg på veninna hvis du faktisk har gjort det, for da blir det i alle fall ikke noe med hun du nå prøver deg på. Jenter prater sammen, sånn er det bare. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Jeg vil være mest mulig ærlig, det er alltid det viktigste. Men jeg blir alltid så utrolig usikker når jeg driver med jenter som er såpass pene og slik som disse, fordi jeg aldri har følt meg god nok for denne typen jenter. Så da tabber jeg meg ut og tror at de har mistet interessen osv. Fordi jeg suger med disse jentegreiene. Jeg blir feks utrolig sjalu om ei jente jeg er int i snakker med noen andre. :/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja, herregud. Om du sier det som du er, uten at hun tror det, så vil jeg si det er hun det er noe gæli med. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Ja, herregud. Om du sier det som du er, uten at hun tror det, så vil jeg si det er hun det er noe gæli med. 9511500[/snapback] Hmm, jeg har egentlig starta å forbrede meg på at vennegjengen dems skal løpe rundt og si dritt om meg. Håper bare at hun skjønner at det aldri var noe med jente nr.1 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg blir feks utrolig sjalu om ei jente jeg er int i snakker med noen andre.:/ 9511484[/snapback] Det burde du ikke bli. Du kan ikke nekte dama di å prate med andre, det håper jeg du forstår. Så da burde du kanskje jobbe litt med deg selv før du skaffer deg dame. Kommer aldri noe godt utav sjalusi. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg vil være mest mulig ærlig, det er alltid det viktigste. Men jeg blir alltid så utrolig usikker når jeg driver med jenter som er såpass pene og slik som disse, fordi jeg aldri har følt meg god nok for denne typen jenter. Så da tabber jeg meg ut og tror at de har mistet interessen osv. Fordi jeg suger med disse jentegreiene. Jeg blir feks utrolig sjalu om ei jente jeg er int i snakker med noen andre.:/ 9511484[/snapback] Denne typen jenter? For meg ser det ut som du går etter utsenet, da kommer du nok ikke til og vare mere enn noen uker.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Denne typen jenter?For meg ser det ut som du går etter utsenet, da kommer du nok ikke til og vare mere enn noen uker.. Vel, er ikke det egentlig hva mannfolk alltid går etter først? jeg ønsker jo selvsagt og bli kjent med jenta før jeg gjør noe mer ut av det. Finne ut litt om a og sånt. Er a helt forskjellig fra meg og mine interesser så kan det være det samme om hun er av den deiligste sort, jeg mister interessen.. Måte gi slipp på ei for en liten stund siden fordi hun var det toltalt motsatte av hva jeg håpte.. EDIT: Har vært på skolen en tur å snakka med vennina hennes, fikk ikke noe ut av greia mest at jeg skulle ta det litt rolig og ikke stresse så. Jaja, nå skal jeg på jobb så får vel tenkt meg litt om der. Endret 17. september 2007 av Tnn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå