Tullballj Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor kan en sjekke om noen blocker deg på msn som faktisk fungerer? Testet en og skrev inn et par navn som var pålogget msn listen min, da kom det opp offline. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) LEste ikke posten skikkelig.. Endret 17. september 2007 av MartinF Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor kan en sjekke om noen blocker deg på msn som faktisk fungerer? Testet en og skrev inn et par navn som var pålogget msn listen min, da kom det opp offline. 9511354[/snapback] Er det et programm som sjekker om du er blokkert du vil ha?? Er du sikker på at de som var offline har blokkert deg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 http://messenger.msn.com/Status.aspx 9511371[/snapback] Du feiler, du leste ikke førsteposten. --- Trådstarter: Installer Pidgin (tidligere Gaim), og logg på med den. Når du da holder over en av kontaktene dine står det om personen har blokket deg, og om du er på kontaktlista til den personen. Hold deg unna lugubre sider der du må skrive inn passord og lignende, du vet aldri hva de bruker informasjonen til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 clvn: Etter emnenavnet å dømme så var det MSN status han ville frem til.. My bad. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 får ikke til pidgin, jeg har linux ubuntu. Noen tips? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Være mer spesifikk om hva som går feil? Får ikke logget på? Får ikke fram det du ønsker? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 får ikke til pidgin, jeg har linux ubuntu. Noen tips? 9511839[/snapback] Her er det ferdigkompilerte .deb-pakker av Pidgin (2.2.0). Last ned og installer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg bare elsker opensurce! Folkene som lager programmene lager SKIKKELIGE sider... Tilogmed et barn kunne gå på Pidgin sin side og finne installasjonsfila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå