Gå til innhold

VG annmelder Heavenly Sword

GoldlaXiE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hvorfor spise naken pølse når det står sennep og ketchup rett foran deg, liksom."

Hva i all verden?

Men, trur nok jeg venter til en av dere som kjøper det legger det ut på qxl som "godt brukt spill med hawt babe. Brukt ca 35timer, ekstremt mye til dette spillet å være" 250kr, så kjøpe jeg det med en gang ;)

Lenke til kommentar

Spillet var dritfett.

Runna det i går.. Et av de beste spillene jeg har spilt i 2007 på alle konsoller!

Brukte 7 timer og 30 minutter på det. Alt i en jafs.. Så ble litt spilling i går, men umulig å legge fra seg.

Når starta folk å høre på VG's anmeldere da?

Det er VG!! Hallo!!

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Spillet var dritfett.

Runna det i går.. Et av de beste spillene jeg har spilt i 2007 på alle konsoller!

Brukte 7 timer og 30 minutter på det. Alt i en jafs.. Så ble litt spilling i går, men umulig å legge fra seg.

Når starta folk å høre på VG's anmeldere da?

Det er VG!! Hallo!!

9511383[/snapback]

7,5 time. Er det verdt prisen da?

Lenke til kommentar
"Hvorfor spise naken pølse når det står sennep og ketchup rett foran deg, liksom."

Fordi eg ikkje har lyst på ketchup eller sennep? :dontgetit:

Novel, overraskande lavt terningkast, som ikkje stemmer verken med fleirtalet av omtalar eg har lest, eller med mitt eige inntrykk av demoen. Tenker dette spelet blir kjøpt likevel. :)

Kay

Lenke til kommentar
7,5 time. Er det verdt prisen da?

9511455[/snapback]

Jeg har flere spill som varer +30 timer, og jeg synes dette her var verdt de 400 kr det kostet mer enn de andre +30 timer spillene mine.

Hvis antall timer er viktig , kjøp deg et RPG så får du "valuta" for pengene.

Eller enda bedre, lån HS av en kompis som har kjøpt det :)

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Angående lengde på spill og glede av det så er det slik i spillverden som andre steder, at det er ikke lengden det komme an på. Tror ikke jeg skal begynne å snakke om hvordan du bruker spillet eller tykkelsen, for da blir det bare rart, (slik som nå)

HER BEGYNNER POSTEN MIN FOR REAL..

Jeg synes at lengden på spill ikke har så mye å si for hvor bra spillet er. Selvsagt er det gøy å spille Oblivion i 100 timer og føle at man får valuta for pengene på den måten. Men jeg har hatt like stor glede av for eksempel Kameo til 360, som jeg rundet på en dag på andre gjennomspilling. For hvis det er godt nok så er det ingenting i veien for å ta det frem igjen å spille det med litt moderat nostalgi andre gangen.

Om, det er verdt pengene? Vel, det kommer vel alltids mer penger. En fullekule til 500spenn varer skjelden mer en 6-10 timer. Men på en annen side så er sjangsene for at det blir noe på deg når du spiller HS vesentlig mindre en ved fullekule. :whistle:

Lenke til kommentar

Synes nå det er bra VG annmelderen sier hva han personlig mener og ikke hiver seg på hypekorene av annmeldere der ute. Så får det heller være VG.

Når jeg leste den annmeldelsen var jeg faktisk enig med han i det meste, og forstod godt hva han siktet til med sitt pølse ordspill.

Liker man kombospill vil dette være midt i blinken, mens for de fleste andre vil det bli mest en grafisk pen opplevelse.

Så vidt jeg har skjønt er det kun fighting og kombo trykking det går i?

Lenke til kommentar
Liker man kombospill vil dette være midt i blinken, mens for de fleste andre vil det bli mest en grafisk pen opplevelse.

Så vidt jeg har skjønt er det kun fighting og kombo trykking det går i?

9512611[/snapback]

Jøss.. Det er jo liksom den type spill det er da.

Klart hvis du forventer et bilspill så blir du skuffa over Heavenly Sword.

Blir jo det samme som å si "Det eneste spillet går ut på er å kjøre bil?" i et bilspill.

Eller "Eneste spillet går ut på er å gå rundt skyte?" til et FPS.

Liker du ikke slike spill så kjøper man selvsagt det ikke, derfor jeg holder meg unna bilspill også uansett grafikk.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Vel nei.. du spiller en del som kai som er en utrolig god adventure opplevelse noe som gjør spillet god fordelt opp,altså godt oppdelte chapters. de har tatt veldig god bruk av six axis simpelt og greit,utenom kanon dritet i starten. jeg syns at ingame filmene er ville, å alt er godt satt sammen med personer og dialog,men det er min smak alt det her. akkurat som vg fyren sier det han mener.

bare syns det ble litt rart etter at alle andre store viktige anmeldere har vært veldig fornøyd med spillet..

jeg syns alikevel det er verdt pengene og anbefaler det for alle ps3 eiere.

Lenke til kommentar

Ja men et FPS spill er jo som regel best når de gir deg noen gåter el. for å variere spillopplevelsen.

Er jo dette annmelderen hos VG har trukket spillet i karakter for, at det ikke inneholder noe mer, og der skjønte jeg personlig hva han mente.

Virket bare vanskelig for folk å skjønne hva han skulle frem til slik jeg ser det med sitt "oppfinnsomme" ordspill.

Jeg personlig forventet meg litt mer gåter osv alla God of War f.eks, og ble skuffet da jeg testet demoen. For meg personlig blir det et avansert Tekken, som kan gi meg kronisk senebetennelse i fingrene bare ved tanken.

Prøvde vel egentlig ikke å opplyse folk om hva slags spill HS er hvis du tok det som det, bare virket som et par hadde problemer med å sette pølse,ketchup og sennep i kontekst med resten..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Den korte lengden har skremt meg bort ihvertfall. Synes 7-8 timer er i korteste laget på et singleplayer-spill til å rettferiggjøre fullpris. Burde vært nærmere 15, synes jeg. De 8 timene er sikkert ganske morro å spille, det høres nå sånn ut, men det kommer alt for mange andre gode spill ut i høst som rett og slett gir mer valutta for pengene, og jeg er på et begrenset spillbudsjett i høst.

Lenke til kommentar

For å sammenligne med andre typer spill da.

Er mer variasjon her enn i Devil May Cry ivertfall.

Har en god del "lånte" elementer fra God Of War og faktisk ganske variert gameplay.

Missionene med KAI er jo bare dritbra.

Jeg er stor fan av god of war, og synes dette spillet var hakket kulere enn God Of War. Men det er min subjektive mening. De fleste setter HS etter God Of War.

Greia er at man blir liksom ikke lei av noen av gameplayen før det hele er over.

Derfor er det litt skuff når det plutselig er slutt.

Jeg skjønte ikke engang at jeg var på final bossen før jeg sjekket nettet, trodde jeg var halveis i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...