Bruker-133566 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har fått litt hjelp av en i klassen med en mal men jeg har hans signatur i forfatter- fanen i egenskaper... Hvordan kan jeg forandre til mitt navn? Programmet er OpenOffice Jeg fikk ikke redigert navnet via høyreklikk -> egenskaper -> sammendrag/dokumentstatistikk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvilken versjon av openOffice er det snakk om, og hvilken applikasjon? Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Hvilken versjon av openOffice er det snakk om, og hvilken applikasjon? 9514386[/snapback] det er den nyeste verjonen av OpenOffice... hvilken applikasjon? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Prøv med Options - User Data, og så forandrer du det til hva du mener det skal være. Så åpner du dokumentet og lagrer det på nytt. Burde kanskje hjelpe, men husk å forandre tilbake, ellers så vil det stå ditt navn på dokumenter som andre har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå