-Teddy- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg så såvidt en snutt av et TV-program i går (søndag 16.9). Det var en kar som snakket om at den vestlige verden ikke hadde noen ære, derfor fantes det ikke æresdrap her, bare familietragedier. Det virket som en slags spørrerunde av forskjellige personer med Islam som religion rundt dette med terror osv. Noen som vet hva programmet het, og hvilken kanal det gikk på? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan du ikke bare sjekke gårsdagens avis da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Har sjekket, men fant ingen programmer som lignet. Det kan ha vært en del av et annet program. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 "Oslos Gjenger" trur jeg det var. Det gikk på TV2 kl 18:00 igår Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Takk, det stemte. EDIT: Fant det ikke på tv2 webtv, men jeg husker jo at det var det programmet het når du skriver det. =/ Endret 17. september 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå