Pho3nix Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg lurer på forskjellen på dedikert og ikke-dedikert minne på ett grafikkort. Driver å ser ut en ny bærbar jeg skal bruke bl.a til spilling også kommer de fleste bærbare PC-er med dedikert minne på grafikkortet. Jeg mener at dedikert minne er no dritt som gjør maskinen treig ved å stjele RAM også yter PC-en dårlig i spill o.l Eller tar jeg feil? Spørsmålet er da: Er grafikkort med dedikert minne til bærbar ideelt til spilling? eks. 2GB RAM og 256MB Dedikert minne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe Skjermkortet bør har dedikert minne, dvs. eget minne. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Et dedikert skjermkort er mye bedre enn et integrert grafikkort. Når skjermkorte har dedikert minne stjerler det ikke minne fra ramen. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Åja, da har jeg missforstått jeg da. Tusen takk for god hjelp Da ble valget av bærbare PC-er mye lettere ^^ Lenke til kommentar
Pho3nix Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Åja, da har jeg missforstått jeg da. Tusen takk for god hjelp Da ble valget av bærbare PC-er mye lettere ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå