Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 MS tapte monopol saken i mot EU og må betale 4 milliarder i bot. Link. Den kjennes vel på pungen til Microsoft tenker jeg.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har ikke skjønt denne saken her jeg. Har ikke media player alltid vært en del av windows da? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det mest pressende området her er vel Microsoft sin uvilje til å dele informasjon om grensesnittene sine slik at andre selskaper vanskelig kan integrere sine programmer med operativsystemet. Det er for min del greit at et operativsystem selges med diverse verktøy, men slike verktøy bør kunne fjernes eller erstattes av andre og bedre verktøy levert av andre selskaper. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Finnes allerede en tråd om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832087 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jaja.. nok en gang er HW senere ute, enn vi brukerne av nettstedet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jaja.. nok en gang er HW senere ute, enn vi brukerne av nettstedet. 9519000[/snapback] Det kan ha noe med at det er 126162 brukere her og 10 skribenter ellerno. Men ja, denne var først ute ja, fikk ikke med meg det jeg Endret 18. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå