Dr.Gonzo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Robert Jordan forfatter av Tidshjulet serien er død: http://www.dragonmount.com/RobertJordan/ Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 En utrolig trist nyhet. Syns å huske at jeg las for et halvårs tid siden at han var på bedringens vei Det er trist å miste en god forfatter. Dog bra at han tok opp plott og hovedhistorie til sisteboken på bånd. Håper de(m) som skriver lever opp til han. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Litt av en nyhet å få midt i en slitsom arbeidsdag det her, triste greier. Skulle nesten ønske jeg aldri rota meg innom Dragonmount i dag. Endret 17. september 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Shen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Blåmandagen ble plutselig svart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Fryktelig trist... Tok litt tid før jeg skjønte at det var sant da jeg leste det tidligere i dag. Begynte å lese Wheel of Time for en del år siden. Det var serien som gjorde meg interessert i bøker, spesielt fantasy, og serier er fortsatt en av mine favoritter. Dette var en fryktelig lei nyhet. Endret 17. september 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
noodles Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ein trist nyheit. Nokon som veit om han vart ferdig med det siste volumet i Tidshjulet? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ein trist nyheit. Nokon som veit om han vart ferdig med det siste volumet i Tidshjulet? 9514650[/snapback] Nei, han ble dessverre ikke det. Men kona Harriet skal mest sannsynlig gjøre ferdig boka ut i fra Jordans notater. Må han alltid finne ly i Skaperens hånd, og må Morens siste favntak ønske ham velkommen hjem. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 jupp... var en særdeles trist nyhet dette Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hva? NEIIII? NEI?? Dette var virkelig trist...en stort stort menneske er gått bort. Lyset beskytte og skinne på han til evig tid! Endret 17. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 var nesten på gråten sjøl når eg fekk høyre dette :/ håpa verkeleg siste boka blir utgitt.. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fekk vite det i går, og dagen var ein dårleg ein, for å seie det mildt. Har lest Wheel of Time i ca. 10 år no, og serien har definitivt vore favoritt-serien min. Dette var tunge greier.. Eg er 99,9% sikker på at siste boka kjem ut, på wotmania.com stod det at Jordan hadde diktert korleis boka skulle skrivast til ein "hær" med andre forfattarar, so eg trur nok det at det vil vere eit godt verk den siste boka og. Fred vere med hans minne. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dette er bare helt utrolig trist! Jeg har ikke ord. Sist jeg så noen nyheter fra den kanten var han godt på bedringens vei, med tilnærmet normale verdier ... også dette! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dagen ble mye tristere når jeg leste dette R.I.P Robert Jordan. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Verste nyhet jeg har lest på veldig lenge... R.I.P. Endret 18. september 2007 av Blib Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Utrolig trist. Har fryktet det en stund, ettersom han har blogget om sykdommen. Han har ikke fått skrevet noe særlig mens han var syk, og prognosene var heller ikke gode. Men han var optimist hele veien. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Trist. Var ikke klar over at det stod så dårlig til med ham, jeg fikk inntrykk av at var blitt bedre... Likevel beroligende at det i alle fall blir en avslutning på Wheel of Time-serien. :< Lenke til kommentar
Grimfred Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Aiel Mourning Song From Tar Valon Library Author: Robert Jordan Life is a dream - that knows no shade. Life is a dream - of pain and woe. A dream from which - we pray to wake. A dream from which - we wake and go. Who would sleep - when the new dawn waits? Who would sleep - when the sweet winds blow? A dream must end - when the new dawn comes. This dream from which - we wake and go. Lenke til kommentar
B0P Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Presist hentet, Grimfred, godt jobbet. Utrolig trist å lese dette, har lest bøkene i 12-13 år nå og har mange gode minner fra serien. RIP Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Pokker. (kunne ha øst ut i vest og øst, nord og sør om hvor ille dette er for en svoren WOT-tilhenger, men føler at det ene ordet sier mer enn 1000 ord...) Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Høyt elsket, dypt savnet R.I.P RJ, takk for de beste bøkene noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå