Pho3nix Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc og klarer ikke å velge hva jeg vil ha. Har den med meg på skolen hver dag og bruker den mye til gaming ellers. Har sett på en del PC-er som jeg liker men ser også at de fleste av dem har dedikert minne, er ikke dette dårlig til gaming? Husker ihvertfall at det ikke var anbefalt når jeg skulle kjøpe meg stasjonær pc for noen år siden. Trenger altså tips til en pc med 15,4 tommer med bra grafikkort. Prisklasse 6-8000.- Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc og klarer ikke å velge hva jeg vil ha.Har den med meg på skolen hver dag og bruker den mye til gaming ellers. Har sett på en del PC-er som jeg liker men ser også at de fleste av dem har dedikert minne, er ikke dette dårlig til gaming? Husker ihvertfall at det ikke var anbefalt når jeg skulle kjøpe meg stasjonær pc for noen år siden. Trenger altså tips til en pc med 15,4 tommer med bra grafikkort. Prisklasse 6-8000.- 9510977[/snapback] Tusen takk får at du postet denne posten får meg, jeg trenger akkurat det samme Tusen takk :!: Endret 17. september 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
djemba Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Her kan du lage din egen pc/konfigurere den selv. Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) På Multicom kan du lage en pc etter dine behov! Helt genialt synes nå jeg, har ikke prøvd dem selv men denne er vel ett godt alternativ. http://www.multicom.no/SystemConfigurator....552325%3bfl%3a0 Endret 22. september 2008 av nerikk Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Acer Aspire 5930G Link: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045 Har sett og hørt kundeanmeldelser om at den er kjempe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå