abene Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 SpiralFrog er gratis reklamefinansert musikktjeneste - foreløpig kun tilgjengelig i USA og Canada. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tenkte at dette kunne være greit å prøve ut i alle fall - inntil jeg leste det som DRM.... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hmm, reklame og DRM VS Rene MP3/FLAC-filer? Tror jeg beholder lappen på øye en stund til Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Dette er et langt sprang i riktig retning. Hadde bare flere fulgt etter Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Dette er kanskje noe for fattige og lovlydige. (Som om de hadde mye kjøpekraft å handle de reklamerte tingene for) Reklame SKAL jo lønne seg eller så er det jo ikke noe vits å reklamere. Selv vil jeg heller betale for å slippe å bli spammet ned med reklame og få DRM-håndjern. Med disse ulempene er musikken verd mindre enn null kroner for meg. Når verdien er lavere enn prisen så biter jeg selvsagt ikke på tilbudet. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er kjiipt å se på reklame og få spam osv. Men det finnes nå programmer som gjør "DRM-infiserte" filer om til rene mp3'er. Så å da laste ned gratis er vel ikke så ille. Når man da faktisk er "lovlydig". Men detter jo seff smak og behag. -thelle- Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er kjiipt å se på reklame og få spam osv. Men det finnes nå programmer som gjør "DRM-infiserte" filer om til rene mp3'er. Så å da laste ned gratis er vel ikke så ille. Når man da faktisk er "lovlydig". Men detter jo seff smak og behag. -thelle- 9511732[/snapback] Sist jeg hørte med nye kripos så blir dette ulovlig. De mente nemlig at alt som har noe med å bryte en kopisperre er ulovlig (bare last ned video fra The Gathering konferansen i 2006 og se selv) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvordan finner den ut om det ikke er amerikanere/canadiere som registrerer seg? IP? mulig å få tilgang via proxy isåfall? Lenke til kommentar
pharao-dn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Så kjekt at jeg er utvekslingsstudent i USA atm, da ^^ Selfølgelig er det gratis når jeg bruker 5 min på å loade hele siden Endret 17. september 2007 av pharao-dn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå