mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg bruker wap endel men jeg har kontant kort og jeg lurer på om hva som lønner seg??? det blir veldig dyrt noen ganer!!! gprs eller vanlig?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 GPRS er definitivt mye billigere og også raskere Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 GPRS er absolutt å anbefale. Blir for dyrt å bruke wap med tellerskritt-pris, i allefall for deg med kontantkort. Brukar sjølv gprs og etter at eg fekk meg telefon med gprs er ikkje wap-kostnadane i nærleiken av det dei var tidlegare når eg brukte wap uten gprs. Lenke til kommentar
y_not Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har du netcom vent til 1 mars med å bruke GPRS. Hvis du ikke bruker den mye da.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hva skjer i mars da? Før hadde jeg Zaøto og da virka gprs fint, men så ble det ny tlf og da fikk jeg netcom youngtalk og den støtter ikke gprs1 (abb. altså) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 hvorfor skal jeg vente med og bruke gprs til 1 mars???? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 GPRS - enklere, billigere, raskere enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå