Subishi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvilket parti er du medlem av og hva er du uenig med partiet ditt i? Kunne vært interessant å vite. Selv er jeg ikke medlem i noen parti, men hadde jeg vært det hadde jeg garantert vært uenig om ganske mange forskjellige ting.. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg er medlem i Høyre. Leste noe i en brosjyre om skolepolitikk at andre fremmedspråk burde være obligatorisk på ungdomsskole. Det er jeg uenig i. Det eneste jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synes ikke at Høyre er kloke når partiet vil skille stat og kirke. Jeg har også lyst til å vente med å melde Norge inn i EU. EU-medlemsskap; JA, men ikke enda (økonomien i Øst-Europa bør stabilisere seg først) Lenke til kommentar
kkt1986 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er uenig med partiet mitt i saken om narkotikaregulering. Og da spiller det i grunnen ikke noen rolle hvilket parti jeg er medlem i... Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er ikke medlem i noe parti og vill heller neppe melde meg inn i ett inntil noen stifter noe a-la: Det Politisk Ukorrekte Parti Er jevnt lei politikere som sier det folk vil høre i stedet for sannheten og det de egentlig mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå