Gå til innhold

World in Conflict anmeldelser


Anbefalte innlegg

Fikk mail fra CDON.com klokka 23 i går kveld om at WIC ble sendt fra deres lager.

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

 

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

3000780153 1 PC - World In Conflict (D

 

Da kommer det sannsynligvis i postkassa før helga :mrgreen:

 

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som har spilt civ 4 warlords vil nok synes at disse norske stemmene høres ut som himmel i forhold til det vi er vant til.

 

Menneh, jeg har Radeon 9200 :( :( :( :(

 

Fyfaen så kjipt ass.

 

Ellers har jeg en ADM Athlon XP 2200+ som kan clockes opp til 2800 + og 1gb ram. Hvis jeg kjøper nytt grafikkort, vil det funke da?

Lenke til kommentar

Skal bli spennende å se hvordan den vil fungere på min når den mest sannsynlig kommer i morgen (fikk mail om at den blir sendt i dag). Jeg har ikke så veldig imponerende maskin, jeg har Geforce FX7300, 1024 RAM, og Windows XP. Prossessoren er riktignok på 3.2 Ghz.

 

Menmen, jeg ble jo ikke flådd, så dersom det blir for vondt å se på, kan jeg saktens selge det, og vente på 360-versjonen. :!:

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å innstalere spillet.

Starter innstalasjons veiviseren med å prøve å avinnstalere den tråløse usb nettverkskortet jeg har. (Belkin)

Noen som vet hva som kan gjøres for å hindre dette ?? Eller skal det være sånn... ?

 

Edit:

Det ordnet seg, var bare å starte innstalasjonen fra cden, og ikke fra den autorun greia!

Endret av oljones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...