thomassit0 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Ny preview: http://xbox360.ign.com/articles/820/820296p1.html Forresten; kjenner dere igjen go'gutten på avataren min ? Første gang jeg har byttet avatar på 3 år... Måtte gi en liten hyllest til ME... Endret 17. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Dette spillet ser jo bare bedre og bedre, litt av en høst vi får og allerede har med bioshock neste uke Halo 3 og masse andre spill Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Drøssevis av klipp i HD på Gametrailers: Profile Reconstruction Gameplay Galaxy Exploration Gameplay "Someone up there needs my boot up his ass!" Med Clinic Shootout Gunpoint Interrogation Gameplay (Herlig slutt på klippet) Combat Gameplay (helt fantastisk klipp! Utrolig lyd og grafikk) Gameplay Freedom Interview Themes and Combat interview. Er nok lite nytt her, men klippene er som nevnt i HD, samt med en upåklagelig lyd. Edit: Likte den gamle avataren din bedre, Thomas_H. Commander Shepard er en tøffing han også, men det blir ikke det samme Endret 18. september 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Spillet ser utrolig godt ut nå, og det er ca to måneders utvikling som gjenstår. Det kan bare bli bedre. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Holy shit, http://www.gametrailers.com/player/24939.html It's all about choices. Dette spelet blir EPISK! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Herlig herlig herlig ! Faen, dette blir en bra jul! Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Blir bra dette! Kotor 1 var jo konge (mitt favoritt spill nr 1) Mangen av dei samme folka som står bak desse spilla i Bioware. Replay value totalt! Kotor 1 var første spill eg begynte på ny game etter å ha rundet det. først very good guy, så totalt evil bastard Han eine kontroll duden er stemma til Seth Green jah, og Elvis light på andre sida er stemma til Carth Onasi frå det første KOTOR. Bra desse HD klippa på Gametrailers.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Blir bra dette! Kotor 1 var jo konge (mitt favoritt spill nr 1) Mangen av dei samme folka som står bak desse spilla i Bioware. Replay value totalt! Kotor 1 var første spill eg begynte på ny game etter å ha rundet det. først very good guy, så totalt evil bastard Han eine kontroll duden er stemma til Seth Green jah, og Elvis light på andre sida er stemma til Carth Onasi frå det første KOTOR. Bra desse HD klippa på Gametrailers.. 9519595[/snapback] Ser dritkult ut, men jeg liker ikke den tamme/tynne stemmen Spehard har ( i den filmen i hvertfall) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Fun fact: Drakta di blir møkkete og ripete ettersom den brukes. sto på screenshot vieweren til gamesradar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå