Gjest Slettet-Znib2BjT Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har en sak som er sendt forbrukerrådet fordi Dius.no ikke vil betale for en vare som er sendt tilbake iht. til angreretten. Dius skiftet eiere i okt/nov 2002. Ligger en del erfaringer før eierskiftet og det mener jeg ikke burde ligge der. Dette gir helt feil informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Znib2BjT Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 i webshopgiuden burde det vært en kategori for levering og en for service. At en butikk har fått "terningkast" 6 fordi den klarte å levere en vare på 2-3 dager er fullstendig misvisende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå