Deadringer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei. Jeg lastet og installerte demoen til Stranglehold for litt siden. Saken er at da jeg skal starte spillet kommer jeg kun til loading-bildet med forklaring på styringen i spillet stopper hele lastingen av spillet opp, og musepekeren kommer fram. Etter dette skjer null og niks. Bevegelsene ved "loading-skriften" på bildet slutter å bevege seg og det står at spillet ikke svarer. Noen som vet hvordan jeg får fikset dette, spillet ser tøft ut og jeg vil gjerne få prøvd det. edit: Etter en restart fikk jeg bluescreen, og deretter samme greia igjen. Endret 17. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det betyr nok at det er på tide å gå og legge seg. Jada, meg også. Endret 17. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Det betyr nok at det er på tide å gå og legge seg. Jada, meg også. 9510562[/snapback] Haha, nå ble jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hadde samme problemet, men det jeg gjorde, var å slå av alle unødvendige prosseser, bitlord,msn,skype.. det hjalp ikke mye, men når jeg slo av Logitech lcd screen softwaren, da funka det! Vet ikke om du har G15 jeg men iallfall det virka med meg! Og by the way, har du nyeste "microsoft visual c++"? Det trengs for å spille dette spillet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Nei, tror ikke jeg har nyeste microsoft visual. Skal se om det hjelper å legge inn. Takk for hjelpen, skal prøve forslagene dine. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Og da har vi ikke lagt oss enda? tsk tsk. Lenke til kommentar
xelerator3t Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 har akkurat samme problemet, har du fått fiksa det ? hva gjor du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå