AlekXP Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei. Problemet mitt er at jeg har lyst å bruke MSN 7.5, men når jeg skal logge på så kommer det opp en melding om at jeg MÅinstallere Windows Live Messenger. Så, jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre, slik at jeg kan fortsette å bruke MSN 7.5. Grunnen til at jeg ikkje vil bruke WLM (Windows Live Messenger) er at jeg føler den bruker for mye ressurser. Ofte 'klikker' den og bruker 50-70% av cpu og minne. Er det noen som har noen tips eller svar? Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
Tardio Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei.Problemet mitt er at jeg har lyst å bruke MSN 7.5, men når jeg skal logge på så kommer det opp en melding om at jeg MÅinstallere Windows Live Messenger. Så, jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre, slik at jeg kan fortsette å bruke MSN 7.5. Grunnen til at jeg ikkje vil bruke WLM (Windows Live Messenger) er at jeg føler den bruker for mye ressurser. Ofte 'klikker' den og bruker 50-70% av cpu og minne. Er det noen som har noen tips eller svar? Takk på forhånd :-) 9510493[/snapback] Kansje det er PC-en din som ikke fungerer bra nok for hos meg bruker den nesten ikke noe cpu og minne^^ Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 jeg vil også heller bruke 7.5 i stede for live mest på grunn av utseende! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Sett programme i kompatibilitetsmodus for Windows 2000, da lurer du programmet til å tro at det kjører på Windows 2000 : Sette MSN Messenger i kompabibilitetsmodus : 1. Finn filen msnmsgr.exe (du kan for eksempel trykke ctrl-alt-del, starte oppgavebehandler/task manager og velge msnmsgr fra prosesslisten) 2. Høyreklikk på msnmsgr og trykk "egenskaper" 3. Klikk på fanen "kompatibilitet". 4. Kryss av for "kjør dette programmet i kompabibilitetsmodus for" og velg "Windows 2000" fra nedtrekksmenyen. Live Messenger fungerer ikke under Windows 2000 EDIT: Holder meg selv til 7.0 Endret 17. september 2007 av ogger Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 du kan også bruke gaim eller var det pingvin det pingvin det heite? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 du kan også bruke gaim eller var det pingvin det pingvin det heite? 9511195[/snapback] pidgin Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ogger: prøvde dette ista, men når jeg skal gjøre punkt to finner jeg ikke egenskaper. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ogger: prøvde dette ista, men når jeg skal gjøre punkt to finner jeg ikke egenskaper. Hva gjør jeg feil? 9511203[/snapback] Gå heller i mappa på programfiler og gjør det der. Sannsynligvis er det: "C:\programfiler\msn messenger" (Bruker ikke windows så er usikker) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Takk, nå klarte jeg det Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 flott personlig bruker jeg for det meste linux med kmess , men har et par PC-er med Windows å da kjører jeg msn 7.0 , absolutt beste versjon Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Sett programme i kompatibilitetsmodus for Windows 2000, da lurer du programmet til å tro at det kjører på Windows 2000 : Sette MSN Messenger i kompabibilitetsmodus : 1. Finn filen msnmsgr.exe (du kan for eksempel trykke ctrl-alt-del, starte oppgavebehandler/task manager og velge msnmsgr fra prosesslisten) 2. Høyreklikk på msnmsgr og trykk "egenskaper" 3. Klikk på fanen "kompatibilitet". 4. Kryss av for "kjør dette programmet i kompabibilitetsmodus for" og velg "Windows 2000" fra nedtrekksmenyen. Live Messenger fungerer ikke under Windows 2000 EDIT: Holder meg selv til 7.0 9511178[/snapback] Det funket! Jeg lasta ned og installerte MSN 7.5, gjorde som du sa. Og vips, nå bruker jeg 7.5 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå