Gå til innhold

Vil ikke bruke Windows Live Messenger!

AlekXP

Anbefalte innlegg

Hei.

Problemet mitt er at jeg har lyst å bruke MSN 7.5, men når jeg skal logge på så kommer det opp en melding om at jeg installere Windows Live Messenger.

Så, jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre, slik at jeg kan fortsette å bruke MSN 7.5.

Grunnen til at jeg ikkje vil bruke WLM (Windows Live Messenger) er at jeg føler den bruker for mye ressurser. Ofte 'klikker' den og bruker 50-70% av cpu og minne.

Er det noen som har noen tips eller svar?

Takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Problemet mitt er at jeg har lyst å bruke MSN 7.5, men når jeg skal logge på så kommer det opp en melding om at jeg installere Windows Live Messenger.

Så, jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre, slik at jeg kan fortsette å bruke MSN 7.5.

Grunnen til at jeg ikkje vil bruke WLM (Windows Live Messenger) er at jeg føler den bruker for mye ressurser. Ofte 'klikker' den og bruker 50-70% av cpu og minne.

Er det noen som har noen tips eller svar?

Takk på forhånd :-)

9510493[/snapback]

Kansje det er PC-en din som ikke fungerer bra nok for hos meg bruker den nesten ikke noe cpu og minne^^

Lenke til kommentar

Sett programme i kompatibilitetsmodus for Windows 2000, da lurer du programmet til å tro at det kjører på Windows 2000 :

Sette MSN Messenger i kompabibilitetsmodus :

1. Finn filen msnmsgr.exe (du kan for eksempel trykke ctrl-alt-del, starte oppgavebehandler/task manager og velge msnmsgr fra prosesslisten)

2. Høyreklikk på msnmsgr og trykk "egenskaper"

3. Klikk på fanen "kompatibilitet".

4. Kryss av for "kjør dette programmet i kompabibilitetsmodus for" og velg "Windows 2000" fra nedtrekksmenyen.

Live Messenger fungerer ikke under Windows 2000

EDIT: Holder meg selv til 7.0

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Sett programme i kompatibilitetsmodus for Windows 2000, da lurer du programmet til å tro at det kjører på Windows 2000 :

Sette MSN Messenger i kompabibilitetsmodus :

1. Finn filen msnmsgr.exe (du kan for eksempel trykke ctrl-alt-del, starte oppgavebehandler/task manager og velge msnmsgr fra prosesslisten)

2. Høyreklikk på msnmsgr og trykk "egenskaper"

3. Klikk på fanen "kompatibilitet".

4. Kryss av for "kjør dette programmet i kompabibilitetsmodus for" og velg "Windows 2000" fra nedtrekksmenyen.

Live Messenger fungerer ikke under Windows 2000

EDIT: Holder meg selv til 7.0

9511178[/snapback]

Det funket! :)

Jeg lasta ned og installerte MSN 7.5, gjorde som du sa. Og vips, nå bruker jeg 7.5 :D

Takk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...