shalle Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Bor i US, Michigan vestkysten (Grand Rapids område). Har ein '78 GL1000 og ein '98 ST1100. E oprinnele frå Nordlainn. Har løst å byitt mæ ein a dågger, du får lån min sykkel eitt par vekke, å e får lån din sykkel omtrent like lang ti. Ke du mein? Shalle. Lenke til kommentar
sull Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg mener du skal skrive om det du skrev til bokmål for jeg skjønner ikke en dritt av hva du skriver... Lenke til kommentar
siggii Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg syntes du heller burde skrive litt om hvorfor du skal vil bytte, er det noen spesiell grunn, er det bare for morroskyld? Burde også nevne hvor syklene befinner seg og hva for en sykkel du gjærne skulle lånt, hvis det spiller noen rolle. La dialekta være sull sitt problem. Hvis han ikke klarer å forstå det du skriver så har han et lite problem. Det er aldeles ikke så vanskelig. dessverre kan ikke jeg byttelåne med deg, for jeg har ikke motorsykkel. Eller, har en NSR 125, men den står for tiden på en trestubbe uten forhjul. Har ikke lappen heller når det skal sies Edit: glemte noe... Endret 17. september 2007 av siggii Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Men bor ikke du i USA'da? er vel ikke så mange herifra som bor der og har mulighet til å låne bort sykkelen =P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er påbudt å skrive bokmål eller nynorsk på dette forumet. Vennligst følg dette i framtida og rediger ditt innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå