olhartvig Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Her er et bilde jeg tok om dagen som jeg syns ble ganske kult. Tatt i skumringen med blits, med et D50 kamera. Får skikkelig creeps av bildet.. Har valgt å kalle bildet black-sheep etter skrekkfilmen med samme navn :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Ja, det var et skummelt/morsomt bilde...egentlig OK at det er holdt så mørkt. RandiA Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Dette digget jeg! Råkul effekt Sveipa gjennom photoshop med det, prøvde å gjøre det litt ryddigere og enda skumlere! EDIT: Mulig jeg overdrev litt her ja Endret 16. september 2007 av Madusius Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Veldig bra bilde, fikk litt skrekk film tanker av det Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 16. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Dette digget jeg! Råkul effekt Sveipa gjennom photoshop med det, prøvde å gjøre det litt ryddigere og enda skumlere! EDIT: Mulig jeg overdrev litt her ja 9510343[/snapback] Fett! Det ble enda mer creepy Må lære meg photoshop snart jeg og EDIT: Takker for alle tilbakemeldinger Hyggelig med interesse. Endret 16. september 2007 av olhartvig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Kult bilde. En morsom effekt på ett i utgangspunktet mislykket foto. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 EDIT: Mulig jeg overdrev litt her ja Ja, ble ikke det vel mørkt da....likte det opprinnelige bedre jeg..., men lov å prøve seg RandiA Lenke til kommentar
si Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Dette er ikke sauer! Det er rottenikker! (For de som har lest Bone). Jeg likte også originalen best, ble for mørkt pg fargeløst i det siste. Likte beskjæringen bedre på det første også. Stilig bilde! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg har gitt bildet mange tjanser nå. Har sikkert sett det et dusin ganger. dessverre så faller jeg ikke for dette, selv om de lysende øynene fascinerer meg hver gang. Mer er det ikke så skrive om dette for meg, men det er faktisk synd. Jeg ønsket nemlig å like dette bildet. Edit: Glemte å skrive at originalen er best. Endret 17. september 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Et utrolig morsomt bilde. Gratulerer. Den redigerte versjonen til Madusius er enda bedre. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har gitt bildet mange tjanser nå. Har sikkert sett det et dusin ganger. dessverre så faller jeg ikke for dette, selv om de lysende øynene fascinerer meg hver gang. Mer er det ikke så skrive om dette for meg, men det er faktisk synd. Jeg ønsket nemlig å like dette bildet. Edit: Glemte å skrive at originalen er best. 9512290[/snapback] Den var morsom, PMnormal, ...du sier ikke hvorfor, men du har vel dine grunner :!: :!: ...likte det ikke ved første øyekast jeg, men så fikk jeg sansen for det humoristiske i det..morsomt :!: RandiA Lenke til kommentar
preje Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Ingen innertier dette, men allikevel litt småkult bilde. Orginalen funka best, syns jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Ingen innertier dette, men allikevel litt småkult bilde. Orginalen funka best, syns jeg. 9517128[/snapback] Alltid noe positivt å si du, preje.... RandiA Lenke til kommentar
preje Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Ingen innertier dette, men allikevel litt småkult bilde. Orginalen funka best, syns jeg. 9517128[/snapback] Alltid noe positivt å si du, preje.... RandiA 9517148[/snapback] Ja, skal man ikke være positiv da? Hyggelig av deg å legge merke til det. Takk RandiA! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Ja, skal man ikke være positiv da? Hyggelig av deg å legge merke til det. Takk RandiA! 9517293[/snapback] Jo selvsagt, man bør alltid nevne det som er positivt, for det er sikkert alltid noe positivt å finne. Har merket meg at du finner det... Ser at det er mange som er BARE negative i sin kritikk, og det må da ta begynnermotet fra de fleste.. :!: RandiA Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Utrolig artig bilde ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå