Gå til innhold

skumle sauer på beite

olhartvig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette digget jeg! Råkul effekt :) Sveipa gjennom photoshop med det, prøvde å gjøre det litt ryddigere og enda skumlere! :p

EDIT: Mulig jeg overdrev litt her ja :p

9510343[/snapback]

Fett! Det ble enda mer creepy :D Må lære meg photoshop snart jeg og :p

EDIT: Takker for alle tilbakemeldinger :thumbup: Hyggelig med interesse.

Endret av olhartvig
Lenke til kommentar

Jeg har gitt bildet mange tjanser nå. Har sikkert sett det et dusin ganger. dessverre så faller jeg ikke for dette, selv om de lysende øynene fascinerer meg hver gang. Mer er det ikke så skrive om dette for meg, men det er faktisk synd. Jeg ønsket nemlig å like dette bildet.

Edit: Glemte å skrive at originalen er best.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Jeg har gitt bildet mange tjanser nå. Har sikkert sett det et dusin ganger. dessverre så faller jeg ikke for dette, selv om de lysende øynene fascinerer meg hver gang. Mer er det ikke så skrive om dette for meg, men det er faktisk synd. Jeg ønsket nemlig å like dette bildet.

Edit: Glemte å skrive at originalen er best.

9512290[/snapback]

Den var morsom, PMnormal, ...du sier ikke hvorfor, men du har vel dine grunner :!: :!: ...likte det ikke ved første øyekast jeg, men så fikk jeg sansen for det humoristiske i det..morsomt :!:

RandiA

Lenke til kommentar
Ja, skal man ikke være positiv da?  :blush:

Hyggelig av deg å legge merke til det.

Takk RandiA!  :)

9517293[/snapback]

Jo selvsagt, man bør alltid nevne det som er positivt, for det er sikkert alltid noe positivt å finne. Har merket meg at du finner det... Ser at det er mange som er BARE negative i sin kritikk, og det må da ta begynnermotet fra de fleste.. :!:

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...