Discipline Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 I går var jeg ute og fotograferte i et forfallent kaiområde. Disse to bildene er bare noen få av mange som jeg tok. Jeg har dessverre ikke ordentlig software til å behandle bildene, så jeg har bare skalert dem. Kritikk og kommentarer ønskes. Blir det for gjentagende og kjedelig med de store flatene som dominerer bildene? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 På en eller annen måte likte jeg det første bildet. Men kanskje den veggen blir litt lys? Vet ikke helt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg likte bildene. Du har sikkert fanget flere vinkler også her, for det innbyr motivet til. Fint at det har så ren bakgrunn, for det er ofte vanskelig å finne. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Likte veldig godt bilde nr. 2, nydelig komposisjon. Ellers synes jeg bildene kanskje har litt for mye rosa skjær i seg? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Blir det for gjentagende og kjedelig med de store flatene som dominerer bildene? 9510140[/snapback] Nei. Dette fungerer som bare det - spesielt hadde jeg sansen for #2, som har et flott "sug" i seg. Jeg hadde nok ikke latt det være så trangt i høyre billedkant, men jeg tror ditt bilde er bedre enn mitt ville ha blitt! #1 var helt ok, men kan ikke måle seg med #2. Hovedlinjen er litt svak, slik at man ikke trekkes inn i bildet på samme måte. Flott lys på begge, men hvitbalansen er kanskje ørlite varm på #1. Endret 17. september 2007 av Anew Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nr 2 likte jeg veldig godt, her synes jeg det meste stemmer. Litt forsiktig redigering kunne sikkert løftet det, men det funker som bare det som det er. Nr 1 synes jeg ble for kjedelig rett og slett. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nr 2 er, som mange allerede har sagt, veldig flott. Nr 1 faller jeg ikke helt for. Kan jeg spørre hvilket kamera du har som får så sterke farger uten etterbehandling? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei! Takk for kritikken, morsomt å se at det er delte meninger om bildene siden jeg selv ikke har noen formening om hvilket av de som er best. _ART_: Jeg har brukt et Nikon D80. Jeg har forøvrig nettopp funnet ut at jeg har ved en feiltagelse lastet opp et bilde med sterkere farger fordi jeg brukte samme filnavn som på det jeg egentlig skulle laste opp her Været varierte mye, men det da jeg tok bildet var det en solnedgang som skapte et rødlig skjær, noe jeg prøvde å forsterke. Som dere ser er det ikke så mye forskjell fra den ekte originalen: Edit: Det var visst mer enn jeg trodde Edit2 : Og det hele ble temmelig mislykket Endret 17. september 2007 av contaminated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå