Mr_Dillon Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 [pinlig modus] Har aldri spilt CS :oops: Antar at jeg må ha tak i en "lovlig" kopi av HL og så laste ned CS fra nettet. Noen som kan anbefale et sted å kjøpe HL i Oslo. Vet det finnes billig rundt om kring, men hvor er det billigst? [/pinlig modus] :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 kan ikke skjønne at det skal være pinlig å ikke ha spilt cs. Kanskje du er en av de som har sansen for mer realistiske spill. Eller spill fra en annen sjanger. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Er nok desverre ikke det heller.. Har runda HL for lenge siden og har veldig sansen for UT2003. Nettopp kjøpt meg BF1942 som ser veldig så lovende ut Andy Lenke til kommentar
termos Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Bra. Og vet du hvorfor jeg sier det? Det er fordi du ikke enda har spilt det, eller kjøpt det. Det er ikke noe bra spill, det er sikkert over 2 år gammelt, og spilles av idoter fra hele verden. Vil du bli en av dem? Neppe. Jeg forslår du tar opp en annen hobby, for eksempel å bruke datamaskinen til noe konstruktivt. Om du ikke vil det, og heller bruke opp tiden på spill, så ok, men for all del spill noe annet enn counterstrike. Det finnes mange andre spill, som feks xpilot som ikke er uspilte eller kapret av fjortiss (det er også en tilstand) idioter som ikke driver med noe annet enn en MTV generasjon av underholdning. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har heller aldri spilt CS. Så hvordan er det egentlig? Liker realistiske spill slik som America's Army. Kan det sammenlignes med det? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 det er IKKE realistisk hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hehe, spilles av idioter.... Vel da er isåfall jeg en av dem Du skriver du har runda HL, vel hvis du har kjøpt deg det (HL altså), så kan du laste ned CS gratis og benytte serienummeret til Half-life spillet!! Hvis ikke, regner jeg med de fleste Databutikkene har en eller annen HL pakke hvor dette spillet inngår, og det koster sikkert ikke mer enn ca 200,- Og en annen ting, jeg spiller ikke CS p.g.a at det er realistisk, bare fordi jeg syntes det er helt konge og sette seg ned av og til og bare ha det morsomt !! Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 For å si det sånn: Det er det desidert mest spillte online spillet i verdens historien... Så NOE må utviklerne ha gjort rett? Det er ikke uten videre realitisk, ei heller svært bra grafikk... Men gameplayet fungerer, og for meg er det viktigste! Så hent det ned fra www.counter-strike.net å test... Kaptein_S Lenke til kommentar
Helt1 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 det som er likt med cs er at det har en slags bra kombinasjon mellom urealistisk og realistisk Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Bra.Og vet du hvorfor jeg sier det? Det er fordi du ikke enda har spilt det, eller kjøpt det. Det er ikke noe bra spill, det er sikkert over 2 år gammelt, og spilles av idoter fra hele verden. Vil du bli en av dem? Neppe. Jeg forslår du tar opp en annen hobby, for eksempel å bruke datamaskinen til noe konstruktivt. Om du ikke vil det, og heller bruke opp tiden på spill, så ok, men for all del spill noe annet enn counterstrike. Det finnes mange andre spill, som feks xpilot som ikke er uspilte eller kapret av fjortiss (det er også en tilstand) idioter som ikke driver med noe annet enn en MTV generasjon av underholdning. Så masse sinne for et lite uskyldig spørsmål Nå har det seg slik at jeg bruker PC'en til litt andre ting enn spill ca 8 timer til dagen. Jobben som systemutvikler medfører det.. Skulle jeg vært fornuftig hadde jeg ikke hatt PC i heimen i det hele tatt, men jeg er nå som så mange andre litt for glad i PC'en min. Anyways, når jeg skal spille vil jeg helst ha det morro uten for mye tenkning, og dessuten kan det jo være greit å blåse ut litt av agresjonen ved å splatte bort noen fjortisser på CS også da Andy Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 ærlig talt.....her spurte mannen om hvor mye det kostet! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 ærlig talt.....her spurte mannen om hvor mye det kostet! Oh Yeah, og det er svart på... ca.200,- men jeg har kjøpt det for en stund siden så det kan være at det er enda billigere... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Elkjøp har Half-Life til 99kr. Var det noen som sa at elkjøp er en dyr butikk? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://www.akersmic.no/trade/productview/1328/ Lenke til kommentar
termos Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hehe, spilles av idioter.... Vel da er isåfall jeg en av dem Du skriver du har runda HL, vel hvis du har kjøpt deg det (HL altså), så kan du laste ned CS gratis og benytte serienummeret til Half-life spillet!! Hvis ikke, regner jeg med de fleste Databutikkene har en eller annen HL pakke hvor dette spillet inngår, og det koster sikkert ikke mer enn ca 200,- Og en annen ting, jeg spiller ikke CS p.g.a at det er realistisk, bare fordi jeg syntes det er helt konge og sette seg ned av og til og bare ha det morsomt !! Morsomt? Det er ikke morsomt å høre på "whining" fra drittunger, spiller var greit nok før det ble oversvømt av tullinger, nå er hele cs-community bare en stor suppe med inkompetente fjols (for det meste ja). Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Takker for svar alle sammen! Hyggelig å se at man kan få folk igang med saklige fine diskusjoner på denne måten. Andy (som skal på elkjøp å kjøpe seg CS :oops: ) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Elkjøp selger hl for 99,- btw...det er 4 år gammelt... ble lansert første beta juni 1999... Skjønner dere ikke? det er FORDI det er så bra det femdeles blir spilt... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 termos... Det slår meg at da DU sluttet å spille CS var en god dag for ALLE cs spillere, fjortisser eller ikke. For en mer sutrete å sur tone enn den du har her nå skal en lete lenge etter selv blandt pubertale 13åringer... Kaptein_S Lenke til kommentar
termos Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Takker for svar alle sammen! Hyggelig å se at man kan få folk igang med saklige fine diskusjoner på denne måten. Andy (som skal på elkjøp å kjøpe seg CS :oops: ) Gratulerer. Du skal nå bli slik som dem, håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Feilpostet i annet om data, passer bedre under Gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg