Vertical^ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mange her skriver at hun/han kan være en helt annen her ser jeg. Har hun webcam? Er sikkert ikke så vanskelig og få seg en billig flybillett til Nederland heller Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg synes du burde prøve Og creepy gamle menn holder seg til mIRC Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 stor flyplass i Amsterdam vet du Dersom dun aviser deg, får du et fly hjem i løp av timen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 where is the pics? nok ot.. mener du burde go for it.. men er ikke litt langt ned til nederland? ^^, . Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) stor flyplass i Amsterdam vet du Dersom dun aviser deg, får du et fly hjem i løp av timen 9516347[/snapback] In my opinion er det best å finne ut om du har sjans før trådstarter evt. reiser ned Endret 18. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ringe fra Amsterdam: " Hei, skal jeg komme ned en tur? Er i Amsterdam nå ) " Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har snakket med en Nederlandsk jente i litt over 3 måneder nå. Har daglig kontakt over MSN, Ventrilo og chatting via World of Warcraft. Har lyst til å foreslå å besøke henne en gang, men vet ikke helt om jeg burde foreslå det så tidlig, kanskje vente en stund til. Tror dere det er en sjangse for at det kan bli noe som helst ut av det? Synes vi har kjempegod kontakt og deler nesten alt av interesser. Hun er 18 og jeg er 17 forresten ( 18 om to uker ). 9510016[/snapback] Høres meget hyggelig ut, og hvis det ikke klaffer er det jo sikkert alltids fint med en ny venn! men noen punkter jeg lurer litt på: * Du sier du har sett bilder av henne , har hun fått se bilder av deg så hun vet hva som kommer ? * Har du i det hele tatt sjekket forholda om hun er singel osv? * Samme interesser er jo en god start , men vil det slå gnister? isåfall hvis ikke - har du en escape-plan? Uansett - det skader jo ikke å spørre om det hadde vært greit om du kom ned en tur! Det verste som kan skje er jo at du får et nei å ikke trenger å sitte å fundere lenger Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Vi har selvfølgelig gitt hverandre masse bilder : ) Hun er for tiden singel. punkt 3 har jeg ikke tenkt noe på Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vi har selvfølgelig gitt hverandre masse bilder : ) Hun er for tiden singel. punkt 3 har jeg ikke tenkt noe på 9518390[/snapback] Har du fått noen hint om hun liker det hun ser? :!: Uansett - hvis du skal gjøre dette så må du føle at du brenner for det! kan være ganske skummelt! Men jeg forstår det sånn at du ikke har spurt ennå? Jeg synes det høres ut som en kjempeidé og setter min stemme på go for it! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva om hun er en luremus som Hostel jentene? Før du aner ordet av det er du i en kjeller der en person kutter av deg kuken. Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva om hun er en luremus som Hostel jentene? Før du aner ordet av det er du i en kjeller der en person kutter av deg kuken. 9519912[/snapback] Men det kan vel alle & enhver du drar hjem til være Dessuten har han vel ikke spurt henne om han kan besøke henne ennå så er vel ikke hun som er hypp på å få han i kjellern for diverse eksperimenter Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ein god venn av meg har ei jente i Molde. Og vi bur ganske langt vekke frå Molde. I sommarferien kjøpte han flybillett og tilbringte tre veker hos hu utan å ha møtt hu IRL før. Blir noko av det same opplegget, berre at du treng pass Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du er på denne siden av forumet også ja Smeagold. Jeg synes du skal prøve jeg. En tur til Amsterdam koster ikke så altfor mye. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Du er på denne siden av forumet også ja Smeagold. Jeg synes du skal prøve jeg. En tur til Amsterdam koster ikke så altfor mye. 9520280[/snapback] Hehe ja, kan jo ikke nerde på spilldelen hele dagen lang Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du er på denne siden av forumet også ja Smeagold. Jeg synes du skal prøve jeg. En tur til Amsterdam koster ikke så altfor mye. 9520280[/snapback] Hehe ja, kan jo ikke nerde på spilldelen hele dagen lang 9520451[/snapback] Sant nok Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Med fare for å strø salt i såret, så må jeg vel kunne si med nokså stor trygghet at all statistikk tilsier at slike forhold har sinnsykt liten sjanse for å overleve over en slik distanse. 45 års erfaring på rumpa selv sier meg det samme, men man skal aldri si aldri. Sjansen er vel noe ala sjansen for å vinne 7 rette i Lotto. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 For alt vi vet, kan de være ment for hverandre og Smeagold flytter til Amsterdam. Lenke til kommentar
sull Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Så hvis det ikke går mellom dere er du jo i Amsterdam dude, er ikke lite du kan finne på der heller if u know what i mean Endret 18. september 2007 av sull Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dra på sommeren. Og forhåndsbestill billet til Sensation Black. Går det galt med dama så kommer du værtfall til å få deg litt av en opplevelse på Amsterdam Arena. Du må selvsagt like Hardstyle da. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 For alt vi vet, kan de være ment for hverandre og Smeagold flytter til Amsterdam. 9520527[/snapback] Onkelen og tanta mi møtte tross alt hverandre gjennom IRC, han er fra Florida og tanta mi er jo selvfølgelig norsk Men tror ikke jeg skal håpe på for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå