haraldka Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei. Har eit lite argende problem med firefox; Bruker firefox til mykje rart. Men har ein liten ting som pirker litt med hjertet mitt Kvar gong eg trykker tilbake på mange internettsider, ender eg øverst på sida, ikkje der på sida eg var i stad, f.eks på bunn av sida. Må då rulle og leite meg tilbake der eg var. Noen som har lignende prob? Har lett mykje rundt i innstillinger. Btw. Var sånn før eg formaterte også..Alltid vært sånn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette er ikke mulig... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nå har dette ingenting i Webprogramvare å gjøre, men det er sant at noen sider scroller deg helt opp når du bruker back-knappen, og noen gjør det ikke. Uten å vite helt hvorfor vil jeg tro det har noe med om siden lastes dynamisk eller ikke å gjøre. Jeg vil tro at det er et "no-cache" direktiv eller noe som sier at den må laste siden på nytt når du bruker back-knappen. Derfor havner du ikke der du var fordi det er ingen garanti for at det punktet fortsatt eksisterer. Veldig plagsomt når det er snakk om lange sider... -C- Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Flyttes til progamvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå