andriesa Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hei har ei enkel usb penn på 1 GB :!: som jeg har viktige dokumenter på , Den har funket fint siden jeg kjøpte den men no i dag så fikk jeg melding om ukjent enhet når jeg koblet den til. prøvde flere usb porter men ingen forandring har prøvd og oppdatere driverne (ingen forandring da heller) noen som kan hjelpe ?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hei har ei enkel usb penn på 1 GB :!: som jeg har viktige dokumenter på ,9509941[/snapback] Som du selfølgelig har backup av et annet sted Du kan jo alltids forsøke å koble den til andre maskiner og se om det da virker (det kan jo tross alt være noe tull med usb-porten til maskinen). Alternativt kan du jo se om du finner et program som kan gjennopprette filer fra skadede disker. Men har ikke selv forsøkt, siden mine minnepinner fremdeles virker (og jeg har backup). Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 hei har ei enkel usb penn på 1 GB :!: som jeg har viktige dokumenter på ,9509941[/snapback] Som du selfølgelig har backup av et annet sted Du kan jo alltids forsøke å koble den til andre maskiner og se om det da virker (det kan jo tross alt være noe tull med usb-porten til maskinen). Alternativt kan du jo se om du finner et program som kan gjennopprette filer fra skadede disker. Men har ikke selv forsøkt, siden mine minnepinner fremdeles virker (og jeg har backup). 9510380[/snapback] probe er at jeg faktisk ikke fikk ta backup av usb penna mi.... derfor lurer jeg på om det finns nån måte på og få den ordna i gjænn eller om jeg kan få tak i filene som lå på den... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) probe er at jeg faktisk ikke fikk ta backup av usb penna mi.... derfor lurer jeg på om det finns nån måte på og få den ordna i gjænn eller om jeg kan få tak i filene som lå på den...9513964[/snapback] Virker som du ikke har lest hva jeg skrev ovenfor Hvis du laster ned en prøveversjon av programmet Getdataback, så vil du kunne se om filene lar seg gjennopprette. Men om det lar seg gjøre så må du betale for programmet for å få det til å virke. Endret 17. september 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 probe er at jeg faktisk ikke fikk ta backup av usb penna mi.... derfor lurer jeg på om det finns nån måte på og få den ordna i gjænn eller om jeg kan få tak i filene som lå på den...9513964[/snapback] Virker som du ikke har lest hva jeg skrev ovenfor Hvis du laster ned en prøveversjon av programmet Getdataback, så vil du kunne se om filene lar seg gjennopprette. Men om det lar seg gjøre så må du betale for programmet for å få det til å virke. 9514278[/snapback] ok, takk skal teste dt ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå