Mevon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har et lite problem. Har installert Battlefield 2 Deluxe Edition ved hjelp av Cedega 6.0.2. Men når jeg skal starte spillet kommer bare denne feilmeldingen: "Please ensure Battlefield 2 Deluxe Edition install Disc is in the drive, select OK and restart the application" Har også installert 1.41 patchen. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Sannsynligvis kommer det vel av at kopibeskyttelsen ikke fungerer i den forstand at den tror at du har en kopi i stedet for en orginal. Hvis du leter på visse sider finner du en no-cd-crack til spillet (skulle gjerne sagt hvor, men det var dette med rettningslinjene da ... ). Endret 17. september 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Skal prøve det når jeg kommer hjem. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 for all del ikke prøv de online. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) for all del ikke prøv de online. 9530258[/snapback] Hva mener du? jeg har en sånn "no-cd" CD (ettersom jeg klarte å miste CDen min). funker helt fint online. Endret 19. september 2007 av heisau Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 en CD du mounter (mini-image) er ikke det samme som en crack som er et modifisert spill. Med crack vil du mest sannsynlig bli permbannet av punkbuster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå