Fasius Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei Har et spørsmål angående drivere til prossessor: - Ved laste ned en driver, blir da prossesorens ytelse bedre? Og eventuelt hvor kan en laste ned drivere? Har en AMD Athlon XP 3200+ som begynner å dra på årene, og jeg tenkte at en ny driver ville gjøre susen. Var inne på AMD sine sider, men der skjønte jeg ikke bæret av noe som helst Så er det noen der ute som muligens kan avse et par min til å hjelpe meg med dette? Endret 16. september 2007 av Fasius Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det finnes generelt ingen drivere for prosessorer. Hvis du vil få litt mer ytelse kan du overklokke, reinstallere OS, eller defragmentere/rydde opp disken. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det finnes ikke drivere til CPU. Enkleste og beste måten å bå bedre ytelse på prossesor er ved å overklokke den. Lenke til kommentar
tole Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 AMD har faktisk drivere til CPU. De implementerer bl.a. Cool'n'Quiet slik at maskinen reduserer ytelsen når den ikke trenger å gå på max. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er vel dualcore-cpu'ene til amd som har "drivere". Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 AMD kaller det for "Dual Core Optimizer". http://www.amd.com/us-en/Processors/Techni...71_9706,00.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå