flogieboogie Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 heisann! Hadde så smått begynt på et prosjekt hvor jeg skulle rippe alle cd'ene mine for å få de inn på PC-en, kun for eget bruk sånn at det er sagt. Men når jeg skal starte rippinga (har testet både i Itunes, Windows Media ripp, Jet Audio etc) så virker det som om den ikke leser CD-en og den bare hopper over sangene. Dette er jo j*vli irriterende. Er det noen som vet hva som er galt? har prøvd å skifte DVD rom også, men dette hjalp ikke heller. Takker for hjelp (mod må gjerne flytte på tråden hvis det er andre tråder som er bedre egnet) Mvh Jørgen Frederiksen Lenke til kommentar
tole Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Høres ut som du har fått et rootkit fra en CD som forhindrer lesing av lyd digitalt. Aner ikke hvordan du får bort dette og hvor mange typer som finnes. Du kan jo prøve f.eks linux fra en minnepinne og rippe derifra hvis du er lite sugen på å reinstallere. Denne siden har noe greie guider for hvordan du fikser det. http://pendrivelinux.com/ Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 hmm, kan virke sånn, men jeg klarer å spille av cd'ene på PC-en. Når jeg skal rippe de begynner den å rippe en sang, så kommer det feil og så hopper videre. Slik er det på alle sangene. Testet Exact audio copy og fikk rippet CD-en, men fikk feil der også i form av sync feil, ikke peil. på hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå