Tomma Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei, jeg lurer på om det er noen her som har litt greie på sånn news system.. for jeg skulle gjerne ha vist ossen man kan lage det eller finne det, noen som vet????? :oops: Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 www.postnuke.dk www.phpnuke.org Er ett enkelt og greit news portal manager system. Men aller best er jo å skrive ett selv, for da får du jo alle funksjonene du vil ha. Eller kan du søke etter en god "php/postnuke tutorial" på :google: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei, jeg lurer på om det er noen her som har litt greie på sånn news system.. for jeg skulle gjerne ha vist ossen man kan lage det eller finne det, noen som vet????? :oops: Forklar litt om hva du er ute etter, ordet news kan bety så mangt. Lenke til kommentar
Tomma Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har tenk å lage et news system til clan siden min, det skal være slik at man skal logge seg på hva skal jeg kalle det en slags admin side eller no, og derfra skirve news som kommer på index siden har sett noen andre folk som har det Lenke til kommentar
Tomma Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har lasta ned det fra phpnuke.org eller no det er evigheter med skift hvor i F.... skal den??? Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kan jo alltids bruke www.blogger.com Det er en meget god side, og der kan du sette opp forskjellige brukere som kan logge seg på og poste news på den siden du vil. Bruker det selv på et par sider, blant annet hjememsiden min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå