Gå til innhold

Nytt PC Oppsett! GTX, Q6600, 19", XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er gaming PC det er snakk om, ikkesant? Da er skjermen en ganske viktig del av opplevelsen. For det første lønner det seg med WS i spill, kommer vel ingen nye spill nå framover som ikke støtter det, det åpner opp bilde så sinnsykt mye.

 

Orker ikke bruke Windows engang uten WS-skjerm etter jeg gikk over til det, blir alt for trangt og jævlig, hehe.

 

EDIT: Veit ikke om skjermen du valgte er WS eller ikke, men som sagt, jeg ville ikke kjøpt noe annet enn WS, og ikke noe under 22". Det er mitt råd.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Det er gaming PC det er snakk om, ikkesant? Da er skjermen en ganske viktig del av opplevelsen. For det første lønner det seg med WS i spill, kommer vel ingen nye spill nå framover som ikke støtter det, det åpner opp bilde så sinnsykt mye.

 

Orker ikke bruke Windows engang uten WS-skjerm etter jeg gikk over til det, blir alt for trangt og jævlig, hehe.

 

EDIT: Veit ikke om skjermen du valgte er WS eller ikke, men som sagt, jeg ville ikke kjøpt noe annet enn WS, og ikke noe under 22". Det er mitt råd.

9515524[/snapback]

Hva med en 42" HDTV? er ikke det greit å spille på?

Lenke til kommentar
Det er gaming PC det er snakk om, ikkesant? Da er skjermen en ganske viktig del av opplevelsen. For det første lønner det seg med WS i spill, kommer vel ingen nye spill nå framover som ikke støtter det, det åpner opp bilde så sinnsykt mye.

 

Orker ikke bruke Windows engang uten WS-skjerm etter jeg gikk over til det, blir alt for trangt og jævlig, hehe.

 

EDIT: Veit ikke om skjermen du valgte er WS eller ikke, men som sagt, jeg ville ikke kjøpt noe annet enn WS, og ikke noe under 22". Det er mitt råd.

9515524[/snapback]

Hva med en 42" HDTV? er ikke det greit å spille på?

9515607[/snapback]

 

Han sa vel tidligere i tråden at han kanskje skulle spille på en 32" eller 42"? Uten å si så mye mer om dem, så det blir litt vanskelig å uttale seg om.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å spørre deg, om du veit åssen det er å spille på en 42" vill man merke noe form for lagging siden skjermen er så stor og det blir vanskelig for skjermkortet og gi ut så stort bilde.

9515690[/snapback]

 

Sånn sett, ja... Nei, jeg har ikke så mye greie på det egentlig. Skjermkortet gir bare ut den oppløsninga du setter uansett, så det har vel sånn sett ikke noe å si hva størrelsen i tommer er på TV'en.

 

Jeg spiller jo på en 40" med 360 og PS3, og det er i 720p (1280x720), men jeg har prøvd å koble PC-en til samme TV - det blei ikke så bra bilde som fra 360/PS3 - hvorfor veit jeg ikke. Var ikke så skarpt, men merket ikke noe til lagging.

 

En kompis av meg spiller med PC på 1080p projektor, 220". Det funker helt fint.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Prosjektor er noe helt annet

Og sette sammen en PC er ganske nytt for meg noen som vet om noen filmer hvor de viser hvordan de setter sammen slike PC-er som dette med samme prinspipp Intel osv..

 

Fant det på YouTube x]

 

Det følger med CUP kjøler i Q6600??

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det bare og sette sammen delene og putte inn Windows CD-en så funker alt?

9518016[/snapback]

 

 

Hvid du ikke har gjort noe galt, eller at noen av komponentene er defekte så skal alt fungere fint. Da er det bare og sette inn windowscden.

Lenke til kommentar
Er det bare og sette sammen delene og putte inn Windows CD-en så funker alt?

9518016[/snapback]

 

 

Hvid du ikke har gjort noe galt, eller at noen av komponentene er defekte så skal alt fungere fint. Da er det bare og sette inn windowscden.

9518627[/snapback]

 

Å hvis du skulle sitte fast har du jo alltids diskusjon.no :D

 

Det som jeg husker jeg brant meg på første gangen jeg satt sammen PC-en var og forstå power led, reset sw osv. De ledningene som går fra påknappen og reset knappen fra hovedkort til kabinettet. Bare så du er obs på det :)

Lenke til kommentar
Prosjektor er noe helt annet

Og sette sammen en PC er ganske nytt for meg noen som vet om noen filmer hvor de viser hvordan de setter sammen slike PC-er som dette med samme prinspipp Intel osv..

 

Fant det på YouTube x]

 

Det følger med CUP kjøler i Q6600??

9515797[/snapback]

 

Prosjektor er ikke noe helt annet i hele tatt. Begge delene er en enhet som sender ut et bilde basert på hva den får i input.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...