mintman Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hadde tidligere DVD Profiler 2.4.0 på min maskin. Jeg formaterte maskinen og installerte DVD Profiler igjen (samme versjon 2.4.0). Når jeg nå forsøker å oppdatere, kommer feilmeldingen "This file format is newer than this version of DVD Profiler. You will need to obtain a newer copy of DVD Profiler to proceed". Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det har kommet ny versjon. Se her: http://www.invelos.com/ Lenke til kommentar
mintman Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Vet det, men den koster penger Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvis du har registrert én gang, er alle fremtidige oppdateringer "gratis". Den nye versjonen kan brukes uten å betale selv om du ikke har registrert tidligere også, men du mister endel funksjonalitet etter du har lagret 50 DVD-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå