Gå til innhold

Amentio, er det en pålitelig nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte bare på om det er noen som kan rekommandere amentio for meg, fordi jeg er meget nysgjerrig og nervøs på denne nettbutikken. Siden den er såpass billig og så godt utvalg :hmm:

Jeg vurderer å bytte til amentio, siden utvalget på PS er elendig i forhold til amentio og at amentio er en klar vinner også på pris..

Er amentio en god nettbutikk for å oppsummere :p

På forhånd takk :)

Endret av Contribo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet hos Amentio flere ganger og synes det er helt greit. De holder til i Trondhjem men lageret deres er et annet sted. Uansett, varene har nå kommet i posten og det har ikke vært noe galt.

Det eneste er at de ikke svarer på telefonen alltid og er litt stresset, men det har de andre vært også.. er vel mye trafikk innimellom.

Vet ikke helt hva som er vanlig men det var en komponent de ikke hadde pålager som jeg hadde bestilt, og det tok lang tid før de fikk den fra leverandør og jeg fikk ikke noe mld om når den kom. Ringte og snakket med de og bestilte noe de hadde på lager istedenfor, og da kom det med en gang.

Jeg kan ikke si at det er noen grunn til ikke å handle hos de etter det jeg har erfart. Om det er lang tid før de svarer på telefonen av og til er det himmelen uansett sammenlignet med Telenor, Lånekassen og lignende.

Lenke til kommentar

godt fornøyd med amentio. har bestilt der flere ganger og kan anbefale dem!

I julerushet i fjor bestilte jeg mobiltlf som viste seg å være utsolgt.

5 minutter etter jeg la inn ordren ble jeg oppringt og foreslått og finne en annen mobil hvis jeg skulle ha den før julaften. God service som gjorde at julegaven ble erstattet med noe som var på lager.

Nylig bestilte jeg HP w2408 skjerm på her om dagen. 2 dager og budbil fra dhl ringte på døren uten at jeg hadde bestilt spesial frakt eller liknende.

veldig godt fornøyd og de er ofte best på pris.

Endret av eforsnes
Lenke til kommentar

Jeg sendte inn en kaputt iPod Color 60GB til dem for et år siden. Den var ripete, bulkete og stygg som faen. Hva gjorde de? Plutselig fikk jeg pakkemelding, få dager etter, og de hadde sendt med en iPod Video som erstatning, siden Color var fjernet fra salgslista :)

Jeg handler fra Amentio så ofte jeg får sjansen :)

Lenke til kommentar

Amentio bruker blandt annet Norek som distributør, og lagerstyringsproblemene deres forplanter seg dermed fort til Amentio. Finnes ingen informasjon om dette på siden deres, og ingen info er å få når man ringer dem. Ikke bra.

Men generelt er det en bra butikk. Gode priser og rask levering. Retur har jeg ikke vært borti hos dem.

Lenke til kommentar
Amentio bruker blandt annet Norek som distributør, og lagerstyringsproblemene deres forplanter seg dermed fort til Amentio. Finnes ingen informasjon om dette på siden deres, og ingen info er å få når man ringer dem. Ikke bra.

Men generelt er det en bra butikk. Gode priser og rask levering. Retur har jeg ikke vært borti hos dem.

9509373[/snapback]

Jepp dette stemmer, bestilte en haug med komponenter fra Amentio og fikk nesten med en gang 3 pakker sendt fra tre underleverandører som inneholdt det meste av bestillingen. Men de siste tre delene er det Norek som skal levere for Amentio, og disse kan ingen si når kommer. Vi snakker om at det så langt har tatt 8 arbeidsdager (snart to uker) siden bestilling, og jeg aner fremdeles ikke når disse blir lever.

Dette er ikke Amentio sin feil, siden de er veldig kjappe med å ekspedere ordrene videre til sine underleverandører, men skyldes Terminator 4 på lageret til Norek.

Amentio burde være langt flinkere til å opplyse om dette.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke benytte angreretten på varen jeg handlet hos amentio, det var ikke angrerett skjema. Sendte meldig via websiden at jeg ville benytte angrerett, og i mailen jeg fikk fra dem sto det at produktet sansynligvis var brukt av meg, og derfor ikke var 100% salgbart. Det er vel derfor dem ikke legger ved angrerett skjema fordi det ikke går ann å angre hos dem.

Slik at jeg får ikke levert tilbake nettverkskortet jeg angret på at jeg kjøpte fordi det var så dårlig med drivere til det. Ble anbefalt av en kamerat av meg til å benytte angreretten, noe han hadde gjordt mange ganger på andre butikker.

Er dette virkelig særiøst`? Må vel bare beholdet det kortet intill det kommer nye drivere da, men kommer aldri til å handle på amentio igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...