bjartiz Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg får ikke tak i beryl Kan noen hjelpe? Takk! Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 apt-get install beryl ? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Beryl kan være litt vanskelig å få tak i med mindre pakkebrønnen til repoet ditt er litt utdatert. Beryl er nå kjent som Compiz Fusion, så vidt jeg vet i alle fall. Aner ikke om det finnes noen versjon av Beryl tilgjengelig lenger... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Beryl er som sagt blitt erstattet av Compiz Fusion, så det er ingen vits i å installere det nå Bare søk litt på google så finner du en fin håndfull guider til å installere Compiz Fusion. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kanskje litt offtopic, men hva er forskjellen på Beryl og Compiz Fusion? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjapt forklart : Først var det Compiz. Så "forket" noen av utviklerne dette til Beryl, fordi de ville ha flere effekter, kjappere utvikling osv. Nå er prosjektene slått sammen igjen, og kalles Compiz Fusion. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjapt forklart :Først var det Compiz. Så "forket" noen av utviklerne dette til Beryl, fordi de ville ha flere effekter, kjappere utvikling osv. Nå er prosjektene slått sammen igjen, og kalles Compiz Fusion. 9512753[/snapback] okay Jeg var igrunnen litt mer nysgjerrig på features og stabilitet osv, hvordan er forskjellen der? I know, google er bare noen tastetrykk unna Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg får ikke tak i beryl Kan noen hjelpe? Takk! 9508967[/snapback] Litt mer informasjon hadde vært fint! Hvilken distro bruker du? Klarer du å installere programmer enten via GUI eller terminal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå