AtheusNor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg skal ha spillet en uke har lyst på slitt achievments så er det greit å starte på hard eller bør jeg ta normal? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg skal ha spillet en uke har lyst på slitt achievments så er det greit å starte på hard eller bør jeg ta normal? 9508957[/snapback] I grunn et fett. Spillet er hysterisk enkelt på alle vanskelighetsgradene, Vita Chambers tar vekk all form for utfordring i spillet, så jeg sier pøs på kjør på med vanskeligste. Endret 16. september 2007 av SteveVice Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fikk 750 på første gjennomspilling på 360 (spilte på easy men har runna det på medium på pc, skulle bare ha achivmentsa) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Start på Hard, så slipper du og spille igjennom på vanskeligere senere. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Greit nok å starte på hard hvis du er litt dreven, men kan godt være du får mer moro ut av å spille på normal og så ta en achivement gjennomspilling på hard etterpå. Lars Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ta Hard, det gjør ingenting om du dør så det er egentlig bare å peise på og klemme på hvert ett monster. Du taper ingenting (utenom tid) på det. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg spillte med normal, og døde ikke en eneste gang. Det sier sitt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Bare ikke finn på å starte på Easy. Da er det så pissenkelt at du ikke får noen respekt for motstanderne dine. Og Big Daddy'ene blir bare en litt kraftigere motstander, ikke en stor taktisk utfordring som på de vanskeligere gradene. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg starta på hard og syntes det ødela endel. Gikk hele tiden tom for ammo (spes når man skulle ta big daddy's) og dør veldig ofte. Greit nok, man kommer tilbake på samme sted osv, men det er ufattelig kjedelig å dø så ofte. Ødelegger litt av feelinga i spillet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Kan man ikke bytte vanskelighetsgrad akkurat når man vil? I options er det i hvert fall en knapp som gir deg muligheten til å gjøre det. Men jeg har aldri brukt den, så vet ikke om det automatisk vil starte ett nytt spill. Edit: Kanskje det bare er på PC-versjonen. Endret 17. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan man ikke bytte vanskelighetsgrad akkurat når man vil? I options er det i hvert fall en knapp som gir deg muligheten til å gjøre det. Men jeg har aldri brukt den, så vet ikke om det automatisk vil starte ett nytt spill. Edit: Kanskje det bare er på PC-versjonen. 9514083[/snapback] Er det på 360 versjonen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå