Bimmelom Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei. Jeg tenkte å bestille meg mobil forsikring fra Telenor.no nå, og jeg lurer på hvor jeg får gjort dette ? Hvor mye koster det, og er det lurt ? Finnes det andre steder jeg kan forsikre den, eller er det ikke så nøye hvor ? Har Djuice Magnum abbonement. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gå inn på mine sider på www.telenormobil.no og velg tjenester el no lignende og bestill der.. 25 kr mnd Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Eller stikk innom en telenorforhandler. Men det er mye lettere å gjøre det på nett. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hvordan fungerer en forsikring som er mobil? Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du får med deg din egen saksbehandler. Denne personen ser da om du opptrer varsomt eller ikke. Ettersom forsikringen bare koster 25 kr i mnd, er personen fra et lavkostland, slik at hverken forsikringsselskapet eller du forstår saksbehandleren. Hvis det oppstår en skade, spiller saksbehandler "stein, saks, papir" med en annen representant fra selskapet. Dersom saksbehandler taper, får du godkjent en ny mob. Såre enkelt! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ja tenkte nesten det måtte være noe slik. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Du får med deg din egen saksbehandler. Denne personen ser da om du opptrer varsomt eller ikke. Ettersom forsikringen bare koster 25 kr i mnd, er personen fra et lavkostland, slik at hverken forsikringsselskapet eller du forstår saksbehandleren. Hvis det oppstår en skade, spiller saksbehandler "stein, saks, papir" med en annen representant fra selskapet. Dersom saksbehandler taper, får du godkjent en ny mob. Såre enkelt! 9509760[/snapback] Hahaha, made my day Ellers så stemmer vel det som er kommet fram til nå. Står også mer om forsikringen på denne linken. Endret 17. september 2007 av el`satanical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå