en mann Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Edit: Eller kanskje det? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tror du den ungen pisser på seg hver gang den ser en due resten av livet eller?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Duene sier ikke i fra at nå må eg drite? Så pass deg. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 duene er like plagsome som Måker aka ShitHawk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 duene er like plagsome som Måker aka ShitHawkDuer er INGETING i forhold til djevelens verste skapning Måker. Vurderte i sommer å kjøpe meg hagle for å drepe j*vlene siden eg måtte sove med vinduet åpen pga av varmen og de drev og skrek som bare pokker. De holder på å utrydde ørret/røye bestanden i ett vann her ute pga at det er en slags makk i dritten som fisken spiser og deretter dør den. Død over måker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå