Gå til innhold

Hjelp med Meldingstone til Nokia N73ME

Lena2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å skifte meldingstone på Nokia N73ME?

Isåfall, kan dere poste noen kule på dump etc? :D

9508858[/snapback]

Jeg vet ikke om man kan legge til sine egne meldingstoner. Men her er ivertfall en guide på hvordan du kan velge mellom de forhåndsinstallerte meldingstonene:

Meny -> Verktøy -> Profiler -> Generell (eller en annen profil) -> Valg -> Tilpass -> Varseltone for meld.

Og så kan du velge en meldingstone.

Er det noen som forresten vet hvordan man legger til en egen meldingstone? :)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker fra min gamle N70 så skal det ikke være noe problem å legge til egne meldingstoner. Bare å legge inn en fil i støttet format (f.eks mp3) og så velge denne vel?

9518404[/snapback]

Det går helt fint å legge inn en mp3fil, men under "valg" så kan jeg bare "bruke den som ringetone". Ikke som for eksempel "bruk som meldingstone"? ¨Må man virkelig "hacke" seg inn på telefonen gjennom windows utforsker for å få lagt in en meldigstone?

Det høres veldig rart ut, men det kan kanskje bare være meg da. Ettersom om jeg er veldig ny med Symbian telefoner.

Jeg klarer bare ikke å finne ut av det. Det står ikke skrevet no om problemet mitt i manualen heller. :ermm:

Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker fra min gamle N70 så skal det ikke være noe problem å legge til egne meldingstoner. Bare å legge inn en fil i støttet format (f.eks mp3) og så velge denne vel?

9518404[/snapback]

Det går helt fint å legge inn en mp3fil, men under "valg" så kan jeg bare "bruke den som ringetone". Ikke som for eksempel "bruk som meldingstone"? ¨Må man virkelig "hacke" seg inn på telefonen gjennom windows utforsker for å få lagt in en meldigstone?

Det høres veldig rart ut, men det kan kanskje bare være meg da. Ettersom om jeg er veldig ny med Symbian telefoner.

Jeg klarer bare ikke å finne ut av det. Det står ikke skrevet no om problemet mitt i manualen heller. :ermm:

9520764[/snapback]

Som Cyclo skriver, ikke gå via filen, men gå via telefonens innstilling/profil.

På min N6120 går jeg via:

>Profiler

>Generell

>Tilpass

(varseltone for melding)

Alternativt:

>Innstillinger

>Telefoninnstillinger

>Generell

>Tilpasning

>Toner

(varseltone for melding)

Lenke til kommentar

Jeg hadde også litt problemer med dette da jeg kjøpte min første S60-telefon. Greia er at du må legge meldingstonene i riktig mappe i telefonminnet/på minnekortet. Legger du tonene i mappen "Lydklipp" (enten i internminnet eller på minnekortet, heter det samme begge steder), vil du kunne oppdage tonen når du vil endre meldingstone fra lydinnstillingsmenyen.

Lenke til kommentar
Jeg hadde også litt problemer med dette da jeg kjøpte min første S60-telefon. Greia er at du må legge meldingstonene i riktig mappe i telefonminnet/på minnekortet. Legger du tonene i mappen "Lydklipp" (enten i internminnet eller på minnekortet, heter det samme begge steder), vil du kunne oppdage tonen når du vil endre meldingstone fra lydinnstillingsmenyen.

9522496[/snapback]

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...