Plecto Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei. Noen som vet hvor man får tak i en rød varsellampe, alla en blå(rød)lysene til politibiler, men til 230V? Skal bruke den som en form for ringeklokke bare at den lyser istede for å plinge. Lenke til kommentar
culexus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 www.elfa.se de har helt sikkert noe slikt. du kan kjøpe elfa katalogen til 100,- mener jeg. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Så ikke ut til at de hadde det jeg var ute etter. Tror det er strobelys det heter, alla dette: Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) tipper at du tenker på det som vanligvis kalles "saftblander". du får slike på ljudia. Endret 17. september 2007 av orjanr Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Litt for stort og litt for dyrt :S Men jeg fant fargede pærer på clas ohlson. De kan funke med en helt plain sokkel stående rett ut fra veggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå