Gå til innhold

Ny Ipod nano 3g

Kymera

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt en Ipod før, heller har jeg aldri vært noe spessielt Apple fan, men da jeg så den nye Ipod nano'en og at prisen for første gang har vært rimelig bestemte jeg meg for å bestille en. Skal få den nå den 18 og gleder meg sjukt.

En av hovedgrunnene for at jeg ikke ville ha Ipod før er fordi jeg har hørt at kundeservisen er ekstremt dårlig... jeg lurte på om dere kunne fortelle om positive og negative erfaringer.

Så lurte jeg også på om Ipod kommer ferdig ladet fra Apple? Dette har forsåvidt ikke så ekstremt mye å si, men jeg vil ikke risikere å ødelegge batteriet ved å fikle med den før batteriet er fulladet.

Håper på rask og positiv tilbakemelding (før jeg mulig ødelegger batteriet på ny Ipod) XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hatt en Ipod før, heller har jeg aldri vært noe spessielt Apple fan, men da jeg så den nye Ipod nano'en og at prisen for første gang har vært rimelig bestemte jeg meg for å bestille en. Skal få den nå den 18 og gleder meg sjukt.

En av hovedgrunnene for at jeg ikke ville ha Ipod før er fordi jeg har hørt at kundeservisen er ekstremt dårlig... jeg lurte på om dere kunne fortelle om positive og negative erfaringer.

Så lurte jeg også på om Ipod kommer ferdig ladet fra Apple? Dette har forsåvidt ikke så ekstremt mye å si, men jeg vil ikke risikere å ødelegge batteriet ved å fikle med den før batteriet er fulladet.

Håper på rask og positiv tilbakemelding (før jeg mulig ødelegger batteriet på ny Ipod) XD

9508636[/snapback]

Fikk min Ipod Nano 3G igår, faren min hadde den med fra USA, så ble litt overrasket, er selv ikke noe appel fan og jeg har som regel sjeldent hatt bruk for mp3 spillere, men jeg sa ikke nei, var jo gratis for min del :p

Uansett den jeg fikk hadde fult batteri når jeg tok den ut å skrudde den på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

batterimyetene er skapt av idiotiske elkjøpfolk som ikk ehar peiling på hva de snakker om. Dagens batterier skal lades til de er oppladet, ikke lenger, de har innebygde kretser for å hindre overlading og lades ikke lenger enn til de er fulle. i tillegg er det faktisk bedre for batteriet med mange småladinger enn å lade helt ut, faktisk kan total utlading føre til at du ikke får ladet det igjen. Vært borti mange folk på anythingbutipod som har kommet med spilelre de ikk elhar ladet på en stund, batteriet har blitt tappet, og batteriet er dødt.

Så bottom line, lad akkurat når du vil :p andre "regler" for dagens lithium ion batteri enn for de gamle batteritypene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...