bewire Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei, har akkurat fått en PS3 i hus, og har testet internettbrowseren litt overfladisk. Registrerte da at streaming på VG TV ikke fungerte. Fikk melding om at "application not supported" (muligens en litt annen ordlyd). Hvis jeg ikke tar feil benytter VG TV Windows Media Player. Noen her som vet om jeg kan laste ned eller oppdatere plugins for PS3 browseren ? Streaming på Youtube fungerer fint. Eventuelt er det mulig å installere en annen browser ? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei, har akkurat fått en PS3 i hus, og har testet internettbrowseren litt overfladisk. Registrerte da at streaming på VG TV ikke fungerte. Fikk melding om at "application not supported" (muligens en litt annen ordlyd). Hvis jeg ikke tar feil benytter VG TV Windows Media Player. Noen her som vet om jeg kan laste ned eller oppdatere plugins for PS3 browseren ? Streaming på Youtube fungerer fint. Eventuelt er det mulig å installere en annen browser ? 9508590[/snapback] Svaret er at det ikke går an. Microsoft har ikke sluppet noen wmp-plugin for PS3. Youtube går fint fordi den innebygde browseren har Flash-støtte. Endret 16. september 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå