Ksungam Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har en dvd-r film på pc-en, som er en .img-fil (åpnes med daemon tools), men hvordan skal jeg brenne den ut på en dvd-cd? Jeg har aldri gjort det før, jeg har lastet ned Nero, men ikke lagt det inn enda. Og går det ann å legge inn flere undertekster? På menyen er det kun engelsk og spansk... Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 personlig bruker jeg alcohol 120% til denne jobben. Men jeg mener å huske at man kan gjøre det samme i nero. Det du gjør er at du stapper inn en tom dvd i brennern' og starter nero. Så får du en masse spørsmål om hva du vil gjøre. Da vil du enten "burn image file" eller "brenne bildefil" (eller hva f de finner på å oversette det med). Da velger du bare den .img fila også starter du. Burde da gå som en drøm. Hvis ikke så må du få tak i alcohol 120% så skal jeg gå i mere detalj. Angående den andre delen. Da må du nesten ha et redigeringsprogram for dvd-er og laste ned underteksten og knote og styre noe jæ-veldig*. Jeg vet ikke om noen annen måte å fikse det problemet på. beklager. Håper dette hjelper! Lykke til. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk skal du ha! Jeg prøver meg i morgen. Angående underteksten så tror jeg at jeg dropper det, om det er så mye knot altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå