Dan-Levi Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg har da valgt ut noen komponenter selv men begynte og lure på om jeg valgte litt kjipt minne? Edit: Med tanke på om jeg skulle klokke litt, håpa og få cpu opp i 3.2 stabilt Endret 16. september 2007 av Danbannan Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Hvor er tittelen på denne tråden lite beskrivende? det er jo en tittel så begrenser jo litt hva man får trøkka inn i den Lenke til kommentar
Frikken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg har da valgt ut noen komponenter selv men begynte og lure på om jeg valgte litt kjipt minne? Edit: Med tanke på om jeg skulle klokke litt, håpa og få cpu opp i 3.2 stabilt 9508544[/snapback] Uten å overklokke minnet holder det følge helt til CPU'en kommer til 4 GHz, så det er ikke noe problem. Men du kunne kanskje valgt minne med litt lavere timings. Endret 16. september 2007 av Frikken Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har da valgt ut noen komponenter selv men begynte og lure på om jeg valgte litt kjipt minne? Edit: Med tanke på om jeg skulle klokke litt, håpa og få cpu opp i 3.2 stabilt 9508544[/snapback] Uten å overklokke minnet holder det følge helt til CPU'en kommer til 4 GHz, så det er ikke noe problem. Men du kunne kanskje valgt minne med litt lavere timings. 9508661[/snapback] Ok godt og høre at de holder såpass Det med timings vet jeg veldig lite om, akkurat begynt og sette meg inn i overklokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå