The President Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Halla..... Må bare spørre om det jeg og da! Synes folket det er en grei score jeg har fått??? og kan ny og bedre ram påvirke resultatet?? Abit Kd7-Raid 512 pc2100 ddr Sapphire Radeon 9700 Atlantis Div hdd..... 3Dmark 10768...... Personlig er jeg ikke fornøyd..... hva sier folket??? Lenke til kommentar
The President Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 (*kremt kremt*) også AMD XP 1800+........ glemte den gitt:) Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kunne vel vært litt bedre... Se sig. Lenke til kommentar
The President Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Joa..... det kunne vel det..... Noen forslag til hva som kan forbedre resultatet??? Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Annet en å legge inn nyeste bios, chipset drivere og skjermkort drivere så må det jo nesten bli litt overklokking. Vet ikke om du har klokket opp fra før av, men du skriver ikke noe om det så jeg regner med at du kjører standard hastighet. Å øke FSBn pleier å hjelpe en del, spesielt om du "tar med minnet" i samme slengen. Kjører minnet sync. Feks 143Mhz fsb vil bli (145*11,5=1667Mhz på CPU) og (145*2=290Mhz på RAM) Vi vil også få litt bedre resultater om du velger mer agressive minne instillinger. Ikke godt å si hva systemet ditt er villig til, men det er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå